ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

Как да стегнем бедрата с йога?

Puls.bg   |   01 декември 2014   |   Коментари 0
   
   
Как да стегнем бедрата с йога?

Източник: Thinkstock

Бедрата, особено вътрешната им част, могат да бъдат сред най-трудните области за тонизиране в тялото. Нужни са много тренировки, за да се стегне долната част на тялото, но традиционната практика на йога може да бъде полезна, ако искаме да се отървем от излишните мазнини в тези области.
 
В допълнение към повишаване силата, гъвкавостта и баланса, йога е ефективно средство за отслабване. Определени пози могат да помогнат за тонизиране и укрепване на краката и да стопят мазнините в областта на бедрата
 

Поза Natrajasana

 
Тази асана намалява мазнините в областта на бедрата, оформя мускулите на прасците, а също така и укрепва глезените
 
Стъпки за изпълнение на позата:
  • Трябва да застанем изправени. Краката се поставят на разстояние малко по-широко от раменете.
  • Следващата стъпка е да свием колене, като в същото време ръцете са поставени върху бедрата. Петите трябва да се повдигнат колкото е възможно и да застанем на възглавничките на ходилата. Дишането е нормално.
  • След това ръцете трябва да се повдигнат над главата, а горната част на тялото да се издърпа възможно най-високо. 
  • Позицията трябва да се задържи за период от десет вдишвания
  • Трябва да се върнем в изходна позиция и да релаксираме. 
 

Поза Janusirsasana 

 
Тя помага за отстраняване на сковаността от гръбначния стълб, разтяга прасците, бедрата, глезените, като в същото време ги стяга.
 
 
Стъпки за изпълнение:
  • В седяща позиция трябва да свием десния крак така, че да докосне вътрешната част на лявото бедро. Петата следва да се доближи до областта около слабините.
  • Докато вдишваме, трябва да повдигнем ръце над главата и докато издишваме, да се наведем напред.
  • Дишането трябва да бъде нормално и позицията да се поддържа за около 30 сек. до една минута. Трябва да издишаме бавно, докато вдигаме ръце над главата. Същите движения трябва да се повторят и с другия крак.

Още по темата:

   
   

реклама  




Коментари (0)

Няма изказани коментари.



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
Д-р Васил Даскалов: В нашето майчино здравеопазване са пропуснати някои основни изследвания

реклама
Още от Йога и медитация
реклама
Галерия
Какви са ползите от йога?
Какви са ползите от йога?
Изгодни оферти
Още от Диети
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter
Инвестор-Пулс ООД © 2001+ Всички права запазени
Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor-Puls ltd. © 2001+ All rights reserved. Contact Us | Advertising