ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

Сънят ни прави по-красиви – как?

Puls.bg   |   27 юли 2018   |   Коментари 0
   
   
Сънят ни прави по-красиви – как?

Източник: iStockphoto

Оказва се, че наистина има такова нещо като „сън за красота“.

 

Bed brand Sealy UK е направил проучване на база навиците за сън на жените, за да разбере дали всъщност съществува връзка между добрия сън и приятния външен вид.

 

Интересното е, че според резултатите от изследването, има такава връзка. Проучването е установило, че най-доброто време за лягане за сън е в 9:45 ч., а за ставане от леглото - 6:55 часа сутринта. Хората, които имат пълноценен сън средно 9 часа и 10 минути всяка нощ, е по-вероятно да докладват положителни ползи за външния си вид.

 

Причината е, че докато тялото е в състояние на покой клетките се регенерират, ускорявайки излющването на мъртвия слой клетки, възстановява се хидробаланса и клетъчната структура, производството на колаген и еластин става по-ускорено, порите дишат. Същевременно в организма протичат всевъзможни хормонални и метаболитни процеси, чийто естествен ритъм много лесно може да бъде нарушен при недостиг на сън. Това действа като стрес за имунната система - не само на тялото, но и на кожата.

 

Освен добрия сън, от особена важност са разкрасителните ритуали на лицето преди лягане. За да бъде сънят за красота пълноценен и за да могат регенеративните процеси да протичат пълноценно, порите трябва да бъдат добре почистени с осигурено достатъчно количество влага. Затова внимателно отстранявайте грима и мръсотията с продукт с мека формула (измивен гел или почистващо тоалетно мляко), тонизирайте кожата с тоник или лосион, и нанасяйте нощна хидратираща грижа според индивидуалните особености.

 

 

Сънят за красота заслужава същото уважение и внимание, което получават хранителният режим и редовните физически тренировки. И ако го превърнем в приоритет в ежедневните си грижи, ще осъзнаем какъв неизчерпаем източник на енергия и здраве е той.

 

Британски учени са установили, че недостигът на сън е сред главните причини за бързото стареене на организма. Ако не си доспиваме в течение на месец, получаваме сенки под очите, цветът на кожата на лицето посивява и целият ни вид е хронично уморен.


Още по темата:

   
   

реклама  




Коментари (0)

Няма изказани коментари.



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
Обратно на училище - съвети за здрави детски зъби

реклама
Още от Сън
реклама
Галерия
Домашни средства при безсъние
Домашни средства при безсъние
Защо още не спи детето?
Защо още не спи детето?
6 съвета за по-качествен сън
6 съвета за по-качествен сън
12 начина да избегнем сънливостта през деня
12 начина да избегнем сънливостта през деня
Изгодни оферти
Още от Био продукти
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter