ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

Когато искате да заченете, но имате излишни килограми

Елена Стефанова   |   05 юли 2017   |   Коментари 0
   
   
Когато искате да заченете, но имате излишни килограми

Излишните килограми винаги са били трън в очите на всяка жена, която се е сблъсквала с този проблем. Ако в най-младите години проблемът е бил предимно козметичен, то при наближаване възрастта за забременяване, състоянието на духа и тялото са условията, при които ще се развива бъдещият плод. Въпреки че този факт е известен на всички, промяната в хранителните навици не става по-лесно осъществима. 
И все пак, какво можем да направим, за да улесним влизането ни във форма:
 
1. Внасяме една малка здравословна промяна в ежедневието ни!
Няма значение каква ще е тя. Важно е да е нещо, което Ви харесва, което Ви вдъхновява и мотивира да се грижите повече за себе си. Едни жени решават вечерята им да започва не по-късно от 19:00-19:30. Когато семейството сяда на масата по-късно, те просто пият вода с лимон, чай или чаша вино.
 
Други пък всяка сутрин си преваряват вода. Докато се облекат и оправят, водата леко е изстинала и те я изпиват на гладно с или без да добавят прясно изцеден лимонов сок. Няма значение какво ще изберете за себе си - важното е да е лесно осъществимо, да не отнема много време и по естествен път да се превърне във Ваш "ритуал".
 

2. Документираме подбудите за тази желана промяна - на един лист хартия, на видео, на аудиозапис

Звучи навярно странно, но материализирането на мислите, независимо на каква тематика, изключително много помага за изясняване на създалата се ситуация. В случая е особено съществено да разберем защо въобще искаме да живеем по-добре, защо желаем да намалим килограмите, да подбираме храната, която приемаме, да променим начина на готвене, да увеличим физическата си активност и т.н. Изказвайки отговорите на тези и още въпроси, ние обръщаме внимание на "нашия Ум", че тази промяна наистина си струва и колкото по-рано я осъществим, толкова по-добре за нас, а и за бъдещото ни дете. Когато успеете да убедите себе си в значимостта на мисията "Здрав дух в здраво тяло", тогава промяната няма да бъде мъчна и депресираща, а напротив - ще Ви се стори толкова естествена!
 

3. Всеки ден следим дали реализираме "малката здравословна промяна" и как ни влияе

Това е много ключова стъпка. Осъществите ли и нея - работата е наполовина свършена. Стъпка 1 и 2 са сравнително лесни и бързо осъществими, но стъпка 3 изисква повече търпение. Преди да преминете на стъпка 4, трябва поне 2 седмици да извършвате Вашия "ритуал". Наблюдавайте се. Вижте как Ви кара да се чувствате, променя ли в позитивен аспект ежедневието Ви, свиквате ли с него и т.н. Ако Ви е приятен и нетруден за осъществяване - БИЖУ! Ако Ви дразни, изнервя, натоварва, губи Ви излишно много време, то пробвайте друга "малка здравословна промяна", докато не откриете Вашия ''чуден ритуал".
 

4. Замисляме се какво още можем да подобрим в ежедневието си

След вече осъществения режим, около 10 дни, е удобен момент да си зададете въпроса "Какво повече мога да направя за себе си?". 
 
 
Може всеки ден да извършвате нещо различно в допълнение, може пък да си измислите втора "малка здравословна промяна" - няма никакво значение. Важното е да продължавате да се грижите все повече за Вашето здраве и да го правите с удоволствие! 
 
Едни жени започват да върят повече, като слизат една спирка по-рано от градския транспорт или паркират колата си по-далеч от работното място. Други започват все повече и повече да намират причини да изкачват стълби. Трети отказват да ядат "храни от опаковки" и пият по 2 л вода ежедневно. Други пък така се амбицират, че подхващат всичко горе изброено.
 

5. Всяка сутрин на гладно се мерим на кантара

Неслучайно следенето на килограмите е по-назад в списъка със стъпки, защото за една бъдеща майка е важно да подобри начина си на живот, а не да стане манекенка (не че всички тайничко се надяваме и на това). Идеята е, след като са минали 2-3 седмици от Вашата "Чудна промяна", да откриете, че Вие не просто се чувствате по-добре, но дори и сте свалили някой килограм.
 

6. Намираме причина да се гледаме една идея повече в огледалото

Най-лесно е да почнете да посещавате Танци, Зумба, Аеробика, Пилатес, Фитнес и т.н. Ако не успявате да се впишите в графика на залите, то можете да танцувате вкъщи пред огледалото или да правите упражнения. Напомняйте си колко все по-хубава и стройна ставате, обиквайте тялото си все повече и работете за него.
 

7. Когато прегрешим с храна или липса на активна дейност, си прощаваме веднага

 
Случва се някой път да сме твърде мързеливи, заети или лакоми - голяма работа! Би било твърде хубаво да сме безгрешни по пътя на всяка промяна, но уви. Важното е да се постараете тези грешки да останат изключения от правилото.
 

8. Превръщаме точки 4,5,6 и 7 в естествен навик

Осъществявайки стъпка 8, вече знаете със сигурност, че активно се грижите за Вашето здраве, а така и за здравето на Вашето бъдеще дете.

Още по темата:

   
   

реклама  




Коментари (0)

Няма изказани коментари.



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
Горещи дни - внимавайте за ниското кръвно

реклама
Още от Зачатие
реклама
Изгодни оферти
Още от Йога и медитация
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter
Инвестор-Пулс ООД © 2001+ Всички права запазени
Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor-Puls ltd. © 2001+ All rights reserved. Contact Us | Advertising