реклама

Бюлетин
Абонирайте се
Абонирайте се за нашия безплатен седмичен информационен бюлетин
реклама

Мисли
Майка Тереза
Най-голямата грешка - да паднеш духом.
Майка Тереза

Здравословно хранене

Подсладените сокове повишават риска от рак на панкреаса

Подсладените сокове повишават риска от рак на панкреаса

Ново изследване, проведено сред повече от 60 хиляди души в Сингапур, показва, че риска от развитие на рак на панкреаса е по-голям при хората, които пият по две или повече подсладени напитки на седмица.
 


Резултатите се базират на данни, събрани от 50524 доброволци в продължение на 14 години.
 


Според авторите на проучването, рискът е по-малък при тези, които заместват газираните напитки с прясно изцедени, неподсладени плодови сокове.
 


Марк Перейра от университета на Минесота посочво, че причина за по-високия риск от рак на панкреаса, може да е както захарта, така и лошите хранителни навици на привържениците на газирани напитки.


„Високите нива на захарта може да увеличават нивото на инсулин в тялото, което смятаме, че допринася за растежа на клетките на рака на панкреаса“, обяснявя ръководителят на изследването.

Отпечатай Сигнализирай за грешка Изпрати статията piron.bg
реклама  

Коментари

Добави коментар Скрий
Няма изказани коментари.

Още от Здравословно хранене

Как да отслабнем правилно?
За стройна фигура – по едно яйце на ден
Хранене при отстранен жлъчен мехур
"Светофар" на етикетите ще предупреждава за вредни храни
Карнитинът – не само за спортисти!
реклама
Релакс
Ново в Релакс
Форум
Ново във Форум

реклама  
Инвестор-Пулс ООД © 2001-2010 Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor-Puls ltd. © 2001-2010 All rights reserved. Contact Us | Advertising