ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

Безрезултатните тренировки - на какво се дължат?

Puls.bg   |   20 декември 2011   |   Коментари 0
   
   
Безрезултатните тренировки - на какво се дължат?

Източник: Dreamstime

Понякога честите упражнения и посещения във фитнес залите не дават желаните резултати. Причината може да се крие в неправилното им изпълнение или липсата на подходяща тренировъчна програма.

Неизползването на тежести може да е една от причините да натрупвате по-бавно мускулна маса. Вдигането на гирички, дъмбели и щанги стимулира мускулните влакна и респективно растежа на мускулна маса.

Комбинираните упражнения с тежести и хвърляне на медицинска топка мога да увеличат резултатите, работейки едновременно върху няколко мускулни групи.

Прекаленото натоварване също може да има отрицателно действие върху смъкването на излишните килограми и стягането на мускулите. Регулирането на интензивността е от изключително значение за намаляването на евентуални травми и красивото и постепенно оформяне на мускулите.

Важна предпоставка по време на тренировка е заемането на правилна стойка. По този начин се натоварват желаните мускулни групи за по-кратък период от време, избягва се схващане, разкъсване на мускулни влакна и сухожилия и горенето на калории е по-интензивно.

Не се залъгвайте, че прекарването на повече часове във фитнес залата, макар и веднъж седмично, са напълно достатъчни, за да получите стройно и стегнато тяло. Редовните занимания и постоянството могат да дадат резултат още на първия месец, за разлика от едноседмичните тренировки, за които се изисква време от около 3 месеца, а понякога и повече поради различията в телесния тип при всеки човек.


Още по темата:

   
   

реклама  




Коментари (0)

Няма изказани коментари.



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
Д-р Васил Даскалов: В нашето майчино здравеопазване са пропуснати някои основни изследвания

реклама
Още от Фитнес и рехабилитация
реклама
Галерия
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Най-сексапилните физически активности
Най-сексапилните физически активности
За крака като на звезда
За крака като на звезда
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Изгодни оферти
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter
Инвестор-Пулс ООД © 2001+ Всички права запазени
Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor-Puls ltd. © 2001+ All rights reserved. Contact Us | Advertising