ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

Как да се сдобием с ръце на боксьор?

Puls.bg   |   30 ноември 2011   |   Коментари 4
   
   
Как да се сдобием с ръце на боксьор?

Източник: Dreamstime

За да се сдобием с добре оформени мускули като на боксьор, не е нужно целодневно да тренираме във фитнес залите и да изпълняваме специален режим за натрупване на мускулна маса.

 

Стимулирането на мускулните групи на бицепсите и трицепсите може да се постигне и с едно единствено упражнение. Необходимо е само постоянство в тренировките, които може да се извършват и в домашни условия.


Упражненията с медицинска топка не се използват само в училище. Те са подходящи и при тренировки за сила и развитие на мускулните групи на ръцете и гърба.


Медицинската топка може да се закупи от специализирани магазини за фитнес уреди.

 

За целта на упражнението застанете в стабилна позиция, хванете топката с една ръка като я придържате с другата. Завъртете се леко настрани, за да получите по-добра засилка и изтласкайте топката напред.


Освен оформянето и увеличаването на мускулната маса, упражнението с медицинската топка е едно от най-ефективните за изграждането на експлозивна сила на удара. Завъртането на торса, за да се увеличи силата при изтласкването на топката, помага и за разтягане и стягане на мускулните влакна в областта на кръста и корема.

Упражнението в комбинация с лицеви опори помага за оформянето и натрупването на мускулна маса в областта на ръцете.


Още по темата:

   
   

реклама  




Коментари (4)

Коментарите са изказани от наши потребители и са автентични, без редакторска намеса. Екипът на Puls.bg не носи отговорност за съдържанието им.

реалист     2012-02-17 20:05:12
Ха , абсолютно точно е мнението на Боксьора , ама нали трябва да се пълни с нещо си сайта ...
Боксьора     2012-01-16 18:56:34
Хехе то ако така ставаше щяха всички да с уформени ръце
puls.bg     2011-11-30 21:06:44
Топката се хвърля с тласък. В началото е хубаво да не се натоварватe прекалено. 10 пъти с едната ръка и 10 с другата са добро начало. Постепенно с течение на времето може да увеличаватe бройката, при всеки е строго индивидуално. Надяваме се да сме били полезни ;))
ivan     2011-11-30 16:10:16
moje li malko snimkov material na samoto uprajnenie,ne mi stana qsno topkata hvyrlqli se ili samo se izbutva napred i syshto taka smqnqt li se rycete i po kolko povtorenie se pravqt???
4 намерени, страница 1 от общо 1  1 



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
Еднократно завишено кръвно прави ли ме хипертоник?

реклама
Още от Фитнес и рехабилитация
реклама
Галерия
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Най-сексапилните физически активности
Най-сексапилните физически активности
За крака като на звезда
За крака като на звезда
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Изгодни оферти
Още от Естетични процедури
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter
Инвестор-Пулс ООД © 2001+ Всички права запазени
Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor-Puls ltd. © 2001+ All rights reserved. Contact Us | Advertising