ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

Стречинг - подготвя мускулите за тренировка

Puls.bg   |   17 ноември 2011   |   Коментари 1
   
   
Стречинг - подготвя мускулите за тренировка

Източник: Dreamstime

Загрявката преди тренировка е от изключително значение за предотвратяване на травми и постепенно натоварване на мускулите.



Много професионалисти отделят специално внимание на загрявката и понякога тя трае по-дълго от същинската тренировка.


Динамичният стречинг или най-общо казано разтягането, помага за увеличаване на гъвкавостта, подобрява притока на кръв, намалява риска от контузии и наранявания и редуцира времето за възстановяване след тренировка.


Въпреки, че се чувствате в добра форма и готови за тренировка, имайте предвид че мускулите не са подготвени за натоварване. Поради тази причина те трябва да се активизират предварително.



Централната нервна система контролира движението и дейността на цялото тяло, което налага предварително сигнализиране на мозъка, че тялото е готово за тренировка. Това може да се постигне с повторение от ритници във въздуха с всеки крак за около 2 минути или енергични подскоци.
 

 


По този начин се подобрява координацията и се повишава сърдечната честота. Резултатът е по-ефективна работа на мускулите по време на тренировката.


След като мозъкът вече е в режим на тренировка е време да се подготвят и мускулите. За да се загреят тези на корема, хип флексорите и горните и долни мускулни групи, направете следния стречинг.



Застанете с леко свити колене наведени напред, торсът трябва да е успоредно на земята, ръцете изпънати надолу. След това сгънете ръцете в лактите и ги завъртете нагоре.



По този начин се засилва стабилността на ставите и контрола върху тях по време на тренировка.


Още по темата:

   
   

реклама  




Коментари (1)

Коментарите са изказани от наши потребители и са автентични, без редакторска намеса. Екипът на Puls.bg не носи отговорност за съдържанието им.

инструктор     2011-11-20 18:21:41
Не знам кой Ви пише статийте,но за пореден път чета некомпетентно написана такава...

"Много професионалисти отделят специално внимание на загрявката и понякога тя трае по-дълго от същинската тренировка."
1 намерени, страница 1 от общо 1  1 



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
Остър и хроничен ентероколит - през топлите месеци

реклама
Още от Фитнес и рехабилитация
реклама
Галерия
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Най-сексапилните физически активности
Най-сексапилните физически активности
За крака като на звезда
За крака като на звезда
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Изгодни оферти
Още от Дентално здраве
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter