ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

Упражнения за плочки на корема – колко често?

Puls.bg   |   23 януари 2018   |   Коментари 0
   
   
Упражнения за плочки на корема – колко често?

Източник: iStockphoto

Шестте плочки на корема са може би най-мечтаната придобивка на любителите на фитнеса, които още не са ги оформили. А начинаещите, тръгнали по пътя към добре оформените коремни плочки, често са склонни на погрешен подход. Те опитват не да вървят поетапно, а да спринтират към оформянето на коремната мускулатура, тренирайки ежедневно.

 

Ежедневните тренировки за плочки на корема са спринтово натоварване, което не само не води до кой знае колко по-бърз резултат, а и може да създаде повече неприятности.

 

Коремните мускули, подобно на всяка друга мускулна група на тялото, имат нужда от възстановяване, а успоредно с възстановяването си, те нарастват, оформят се и резултатът от тренировките става все по-видим. Времето за възстановяване изисква покой, който може да се осигури единствено, когато коремната мускулатура не се натоварва всеки ден.

 

Ежедневните тренировки за плочки няма да направят коремните мускули по-стегнати, здрави и оформени. Вместо това, по-вероятно е потенциалът на мускулатурата да достигне по-бързо своето плато и ползите от тренировката да намалеят значително. Успоредно с това, ще се повиши рискът от контузии. Мускулите на корема не само създават естетическата визия на торса, но и участват в движението и поддържането на стойката на тялото. Всяка травма в тази област ще има далеч повече от чисто естетически последствия.

 

По-важният фактор, който трябва да се съблюдава при тренировки за плочки на корема, е не тяхното ежедневно повторение, а правилното хранене, със съблюдаване на калорийния прием. Оформянето на коремната мускулатура изисква стопяване на излишните мазнини в коремната област. Затова тренировките за плочки на корема изискват задължително комбиниране с правилен хранителен режим.

 

Стегнатият корем изисква балансирането на тези два фактора според индивидуалните дадености и цели на всеки трениращ. В повечето случаи се препоръчва тренировката за корем да се извършва 4 пъти седмично, последвани от 2 дни с по-леко и щадящо натоварване, за предпочитане кардио тренировки, и 1 възстановителен ден на пълна почивка.

 

Тази програма ще осигури достатъчно натоварване на мускулатурата и оптимално време за възстановяването й. В комбинация с правилен хранителен режим тя ще помогне за постигане на максимално бързо стягане на корема и  видими резултати върху оформлението на плочките.

 

И все пак, постигането на тези резултати изисква постоянство и време. Трайните и задоволителни резултати изискват пътят към плочките на корема да се изминава не със спринт, а с дълго бягане.


Още по темата:

   
   

реклама  




Коментари (0)

Няма изказани коментари.



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
С АГ класацията ни „Специалистите, на които имам доверие“ ще отличим най-добрите в бранша

реклама
Още от Фитнес и рехабилитация
реклама
Галерия
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Най-сексапилните физически активности
Най-сексапилните физически активности
За крака като на звезда
За крака като на звезда
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Изгодни оферти
Още от Релакс
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter
Инвестор-Пулс ООД © 2001+ Всички права запазени
Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor-Puls ltd. © 2001+ All rights reserved. Contact Us | Advertising