ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

Фитнес за отслабване – сутрин или вечер?

Puls.bg   |   16 януари 2018   |   Коментари 0
   
   
Фитнес за отслабване – сутрин или вечер?

Източник: iStockphoto

Хората, които се потят във фитнеса, за да топят килограми и да постигнат и поддържат здравословно тегло, трябва да са запознати с една важна особеност. За постигане на желаните резултати много важно е тренировката да се провежда в най-подходящото време от деня. Защото резултатите от фитнеса са в пряка връзка не само с постоянството и времетрайността на тренировката, но и с времето на провеждането й.

 

За повечето хора фитнес заниманията са допълнение към другите рутинни дневни занимания, включващи най-вече работните или домакински задължения. Така посещението на тренировъчната зала става или преди, или след работа. Оказва се, че в по-добра позиция за постигане на желаните резултати са хората, които тренират сутрин.

 

Чисто биологично, най-ползотворни за хората, които тренират, за да топят килограми, са сутрешните тренировки. Тренировката сутрин помага както за по-ефективно топене на мазнините, така и за намаляване общия прием на калории.

 

Погрешно е схващането, че чувствайки се по-енергични вечер, борим килограмите по-ефективно. Истината е, че вечерната тренировка и цялата свободна вечер след това много лесно може да компрометират правилното хранене и да доведат до отбивки от установения хранителен режим. Доказано е, че хората, които тренират вечер, много по-трудно се придържат към препоръчания им режим за отслабване. Освен това тренировката активизира мозъка и ни зарежда с адреналин, което може да провокира нарушения на съня, особено при хората, трениращи по-късно вечер. Физическият и емоционален стимул сутрин обаче може да има напълно противоположен и изцяло позитивен ефект.

 

 

Ключът към пълноценните тренировки за отслабване е да им се посвети времето от деня, когато сме едновременно мотивирани и настроени за работа – физически и психически. За повечето хора това е ранната сутрин. Изключение правят само работещите на смени.

 

Основно затруднение за хората, които искат да тренират сутрин, е подсигуряването на достатъчно време за фитнес. Затова е важно в режима да се интегрират и занимания, които може да се провеждат и вкъщи и не изискват специални уреди. Упражнения като планк, бърпи, табата, както и повечето кардио и изометрични упражнения може да се провеждат пълноценно на всяко удобно място.

 

Изпълнявани правилно, всички фитнес тренировки осигуряват позитивен ефект, ако са допълнени от правилен хранителен режим. Правилното им позициониране в дневната програма обаче също има своето значение, особено за хората, които целят здравослвоно отслабване и по-бърз ефект.


Още по темата:

   
   

реклама  




Коментари (0)

Няма изказани коментари.



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
Остър и хроничен ентероколит - през топлите месеци

реклама
Още от Фитнес и рехабилитация
реклама
Галерия
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Най-сексапилните физически активности
Най-сексапилните физически активности
За крака като на звезда
За крака като на звезда
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Изгодни оферти
Още от Билки
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter