ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

3 упражнения за горене на мазнини и калории без кардио

Puls.bg   |   12 декември 2017   |   Коментари 0
   
   
3 упражнения за горене на мазнини и калории без кардио

Източник: iStockphoto

Фитнес упражненията може да се подберат така, че да помогнат не само за натрупване на мускулна маса, но и за значително топене на излишните мазнини. Въпрос на избор и на придържане към препоръките на инструктура.

 

Важно е обаче да се знае, че успешното горене на мазнини невинаги изисква сериозни фитнес натоварвания. Тук отново става въпрос за правилен подбор на упражненията. При това за трайното горене на калории и топена на излишните мазнини може да се разчита и не само на кардио тренировки.

 

Има поне 3 достъпни, подходящи и за начинаещи и ефективни упражнения за топене на мазнини, различни от кардио тренировките.

 

И докато зимата  ограничава значително възможността за бягане, каране на велосипед и други от най-достъпните кардио упражнения, посочените по-долу може да се прилагат навсякъде, дори вкъщи. За да изпратим зимата с по-малко излишни мазнини в мастните депа на тялото и да посрещнем пролетта с тонус и с крачка по-близо до желания външен вид. Най-трудна е първата стъпка. Позитивните резултати след това ще улеснят процеса.

 

Топенето на мазнините изисква изразходване на калории. То е най-оптимално в случаите, когато системно натоварваме по няколко отделни групи от телесната мускулатура. Горенето на калории продължава не само по време на тренировката, но и след това. Оптимален ефект може да се постигне със съчетаването на няколко групи упражнения в общ цикъл.

 

 

Бягане на място
Удобно за старт и за подготовка на мускулатурата. Бягането на място носи почти всички ползи като бягането навън. Добре е да се опитвате да повдигате коленете си колкото е възможно по-високо.

 

Лицеви опори
Близкият зрителен контакт с пода е предпоставка за едно от най-комплексните физически упражнения – лицевата опора. Използвайки собствената си тежест, напрягаме почти всички мускулни групи на горната част на тялото, а за да компенсира нуждата от калории, организмът ще гори мазнини от депата по цялото тяло. Добре е мускулите на корема да се държат стегнати и да се диша с диафрагмата. За равномерно натоварване на мускулатурата с оптимално горене на калории и топене на мазнини може да се разчита на лицеви опори на един крак или да той да се сгъва и разгъва в коленото при приближаване и отдалечеване от пода.

 

Клякане с подскоци
Тук предпочитаната стойка е полуклек с позиция на тялото, наподобяваща готовност за сягане на стол с 90-градусов ъгъл в коленете. При достигане на този ъгъл следва подскок с максимално изпъване на крайниците. Тялото се държи стегнато през цялото време.

 

Трите упражнения се изпълняват в серия. Всяко от тях се изпълнява по 45 секунди с 15 секунди пауза преди следващото. Цялата серия може да се извършва с 3-4 повторения.

 

Серията може да се извършва самостоятелно или като допълнение към специфични тренировки, насочени към определена мускулна група. И в двата случая се постига много добър ефект за по-интензивно горене на мазнини по тялото.


Още по темата:

   
   

реклама  




Коментари (0)

Няма изказани коментари.



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
Стомашно-чревни проблеми по време на почивка

реклама
Още от Фитнес и рехабилитация
реклама
Галерия
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Най-сексапилните физически активности
Най-сексапилните физически активности
За крака като на звезда
За крака като на звезда
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Изгодни оферти
Още от Билки
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter