ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

С кое упражнение да заменим клякането? Фитнес съветите на Мартин Гергов

Мартин Гергов, фитнес инструктор   |   04 април 2017   |   Коментари 3
С кое упражнение да заменим клякането? Фитнес съветите на Мартин Гергов

Източник: Мартин Гергов

Как да натоварим качествено бедрата и дупето, ако нямаме възможност да изпълняваме онова трудно и не по силите на всички упражнение, клека. Отговорът на въпроса е лесен. Хайде, да потърсим един уред - лег пресата!
 

Начин на изпълнение на упражнението „Лег преса”

Преминаваме към изходното положение (за помощ ползвайте видеоматериала).
 
Заемете разкрач на широчината на раменете, ако желаете да акцентирате най-вече на бедрата и широк разкрач в случай, че желаете да акцентирате по стабилно и върху седалищните мускули. Гърдите са изпъчени напред, а седалището е издадено назад(получава се лека S-образна стойка). Главата е насочена напред и леко нагоре. Поддържайте описаната стойка по време на цялото изпълнение на движението.
 
След като сте заели изходното положение, отключете ключалките на уреда и започнете да спускате плавно платформата надолу до момента, в който достигне крайната за вас точка, като постепенно вдишвате (в най-долната част трябва да сте си поели напълно въздух).
 
 
След достигане на крайната точка, започнете да избутвате плавно тежестта към изходното положение, издишвайки равномерно.
 
Ако желаете да тренирате с цел обем на мускулаурата – правете по 10 повторения с почивки от по 1 ½ мин. и 18-25 повторения с почивки от по 30-40 секунди в случай, че целта е релефна мускулатура и издръжливост(без голям обем) в работните серии.
 
Внимание! Винаги загрявайте посредством велоергометър и/или крос с цел повишаване на телесната температура и минимализиране на риска от травми, както и с разгряващи серии преди изпълнението на работните серии. Ползвайте тренировъчен партньор за по голяма сигурност и качество в тренировката.
 


Още по темата:


реклама  




Коментари (3)

Коментарите са изказани от наши потребители и са автентични, без редакторска намеса. Екипът на Puls.bg не носи отговорност за съдържанието им.

vivianmitko     2017-04-15 14:07:05
bravo
Мартин Гергов     2017-04-05 23:20:47
Привет! Поздравления от мен на Вашия дядо :). Надявам се, че Вие разбирате повече от "треньора" или по скоро дядо Ви! Относно сгъването на коленете, това е различно при всяка една лег преса... в зависимост от платформата, ъгъла и т.н. като цяло от конструкцията! Малцина са професионалните лег преси, които съм срещал и мога да споделя, че са подходящи за качествено натоварване на мускулатурата и необходими мерки за безопасност. И още нещо, къде можем да прочетем повече информация за Вас?
Striker     2017-04-04 11:24:17
Дядо ми си сгъва повече колената от този "треньор"...аман от специалисти.
3 намерени, страница 1 от общо 1  1 



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
Как да преборим пролетната умора преди да стане хронична?

реклама
Още от Фитнес и рехабилитация
реклама
Галерия
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Най-сексапилните физически активности
Най-сексапилните физически активности
За крака като на звезда
За крака като на звезда
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Изгодни оферти
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook
Инвестор-Пулс ООД © 2001+ Всички права запазени
Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor-Puls ltd. © 2001+ All rights reserved. Contact Us | Advertising