ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

Кои упражнения са подходящи при мускулна треска?

Puls.bg   |   03 септември 2014   |   Коментари 0
   
   
Кои упражнения са подходящи при мускулна треска?

Източник: Thinkstock

След края на тренировката усещането е чудено, нали? Едорфините „летят“, а вие чувствате уморени, но удовлетворени и изпълнени с енергия. Понякога обаче настъпва и не особено приятната част, свързана с физическите упражнения – мускулната треска на сутринта. 
 
Когато мускулите болят дотолкова, че позволяват да се извършват ежедневните активност, няма място за притеснение.
 
Важно е да знаете две неща, свързани с мускулната треска: 1) не трябва да се напрягате прекалено, за да могат мускулите да се възстановят; и 2) това може да се случаи и по активен начин, с помощта на упражнения за разтягане. 
 
Те не бива да водят до ускоряване на сърдечния ритъм и прекомерно напрягане на мускулите.
 

1. Коленичене с разтягане

 
Активности като тичане и колоездене са склонни да стегнат мускулите. Упражнението, което включва коленичене и разтягане, е идеално за отпускането им. Изключително е подходящо също така за хората, които водят заседнал начин на живот. 
 
Как се изпълнява?
 
1) Коленичете с лявото коляно и поставете десния си крак на пода - той е свит в ъгъл от 90 градуса. Протегнете дясната си ръка колкото можете по-високо. След това извийте торса надясно. 
2) Друго полезно движение в същата позиция е като завъртите торса надясно протягайки дясната ръка колкото можете назад. Задръжте позицията, докато се чувствате комфортно. 
3) Накрая коленичете с дясното коляно, сменете ръцете и повторете упражненията
 

2. Поза Кобра

 
Това е поза от йога, която по чудесен начин разтяга коремните мускули, а също така отпуска тези на гърдите и раменете. 
 
Как се изпълнява?
 
Легнете по корем, със свити в лактите ръце и длани, поставени до раменете. Докато вдишвате, повдигнете главата и торса нагоре и назад. Дланите и лактите трябва да бъдат поставени до кръста, а раменете отпуснати. 
 
Издишайки, се върнете в изходна позиция.

Още по темата:

   
   

реклама  




Коментари (0)

Няма изказани коментари.



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
Домашно насилие – иска осъзнатост от двамата, за да се прекъсне. Семейна психотерапия с Деница Банчевска и д-р Веселин Христов

реклама
Още от Фитнес и рехабилитация
реклама
Галерия
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Най-сексапилните физически активности
Най-сексапилните физически активности
За крака като на звезда
За крака като на звезда
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Изгодни оферти
Още от По-красиви днес
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter