ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

Как да стопим мазнини и килограми едновременно?

Puls.bg   |   16 юни 2014   |   Коментари 0
   
   
Как да стопим мазнини и килограми едновременно?

Източник: Thinkstock

Мазнини, които упорито „красят“ бедрата или корема са нерядко срещан проблем. Личният треньор Акшай Чопра от Индия изготвя спортен режим, който да се пребори и с най-упоритите натрупвания. Всичко, което трябва да се направи, е да се съкрати времето, прекарано на пътеката за бягане във фитнеса. 
 
Според Чопра тичането на пътеката е най-лесният начин да мине времето ви във фитнес залата или казано по друг начин – да загубим времето си. Още повече, че този вид активност не бива да се провежда на закрито. 
 
Експертът съветва всички кардио тренировки да бъдат извършвани на открито. Тя обяснява, че в тялото на бегача на дълги разстояния има повече мазнини, в сравнение с тялото на спринтьора. Причината е, че тичането на дълги разстояния не изгаря толкова мазнини
 

Кои са стъпките, които предлага Акшай Чопра:

  • Направете 20-секунден спринт, след което много бавна разходка, която да трае 30 – 40 секунди. Това трябва да се повтори 12 пъти;
  • Спринтирайте на разстояние 60, 80, 100 и 120 метра на плоска повърхност. Времето за почивка между всеки спринт е моментът, когато трябва да се върнете обратно на началната точка. Това трябва да се извърши в 3 последователни серии, между които трябва да има 2-минутна почивка;

 

  • Като последно направете 10 спринта по 100 метра по неравна повърхност. Времето за почивка е връщането към стартовата позиция.
 
Ако искате да стопите мазнини, тренировките трябва да бъдат натоварени. Чопра препоръчва горепосоченият режим да се изпълнява три пъти седмично, заедно с още три дни, в които да се тренира за сваляне на килограми. Така се постигат най-добри резултати.

Още по темата:

   
   

реклама  




Коментари (0)

Няма изказани коментари.



Вашето име:
Коментар:
500 оставащи символа
Въведете код:
Тема на седмицата:
Кожни прояви при нарушения на кожната бариера

реклама
Още от Фитнес и рехабилитация
реклама
Галерия
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Артроза – как да отложим болките в ставите?
Най-сексапилните физически активности
Най-сексапилните физически активности
За крака като на звезда
За крака като на звезда
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Физическата активност при диабет е от значение - 2
Изгодни оферти
Още от Релакс
реклама

Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter