ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Дефицитът на витамин B3 може да доведе до безсъние
Мнението е на експерти по въпросите на грипа
Откри френски научен екип

тежка депресия

Потопете се в дълбините на психката и неразгаданите тайни на нашите способности

Модератори: админ, консултанти, Приятели

maria103
Мнения: 1
Регистриран на: 02 окт 2017 10:07

тежка депресия

Мнение от maria103 » 02 окт 2017 10:45

Мой близък е в тежка депресия от 1година ,смениха му няколко вида антидепресанти но положението му не се подобрява .В момента взема Феварин 100 - по 2 таблетки дневно ,но ще се увеличава до 300мг.дневно ,но се чувства зле не спи ,няма апетит в отпуснато състояние и е с лоши мисли. Нормално ли е това и с увеличение на дозата ще се преодолее ли това състояние?

д-р Ал. Игнатова
Мнения: 89
Регистриран на: 25 юли 2017 10:39

Re: тежка депресия

Мнение от д-р Ал. Игнатова » 02 окт 2017 19:16

Здравейте!
При депресия понякога е трудно да се намери правилният препарат за всеки човек и в някои случаи се налага такова "лутане". Допълнително - дори и на правилния медикамент са му нужни няколко месеца за начална поява на подобрение. Към лекарствената терапия би трябвало да има и психологична такава?
Във всеки случай, ако имате съмнение, се обърнете към лекуващия психиатър!
Поздрави!

markuch111
Мнения: 112
Регистриран на: 24 яну 2015 21:08

Re: тежка депресия

Мнение от markuch111 » 19 окт 2017 11:40

д-р Ал. Игнатова написа:
02 окт 2017 19:16
При депресия понякога е трудно да се намери правилният препарат за всеки човек и в някои случаи се налага такова "лутане".
Айде,айде...След третия ЕКТ(дори и унилатерално) болния вече ще е непоправим оптимист с приповдигнат дух, и ще си мисли само за птички,тревички и светлото бъдъще.Ама нали заболяването все пак трябва да се протрахира колкот се може повече-за да има пари за фарма-компаниите...А и кат се чуе ЕКТ-звучи страшно.Друго си е SSRI,което нанася невъзвратими увреди на ЦНС...

Отговори

Върни се в “Здрав ум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост