ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Дефицитът на витамин B3 може да доведе до безсъние
Мнението е на експерти по въпросите на грипа
Откри френски научен екип

Гъбички на езика след операция на ретиниран мъдрец

Модератори: админ, консултанти

Zoye
Мнения: 4
Регистриран на: 07 ное 2015 01:07

Гъбички на езика след операция на ретиниран мъдрец

Мнение от Zoye » 07 ное 2015 02:00

Получих гъбички на езика след вадене на ретиниран мъдрец още на първия ден след операцията. Не съм приемала антибиотик. Това обичайно усложнение ли е и нормално ли е да не отшумява вече 2 месеца и половина?

puls100
Мнения: 563
Регистриран на: 15 фев 2015 13:05

Re: Гъбички на езика след операция на ретиниран мъдрец

Мнение от puls100 » 07 ное 2015 10:14

Едва ли са се появили гъбичките веднага след изважнето на мъдреца или веднага в следствие на самата процедура. По скоро си ги е имало в следствие на възпаление предизвикано от мъдреца.
Просто до този момент най-вероятно не сте им обърнали внимание.
При мен същото - забелязах, че имам гъбички чак след като самата зъболекарка го забеляза първа :)

А това че не отшумява - нормално. Ако не се морят е нормално да си ги има и да се увеличават дори. Зависи какви са гъбичките. Зависи дали имате продължаващи възпалителни процеси. Зависи какво ви е общото здравословно състояние и най-важното - здрава ли ви е имунната система.

fantagiro
Мнения: 4981
Регистриран на: 05 яну 2015 16:44

Re: Гъбички на езика след операция на ретиниран мъдрец

Мнение от fantagiro » 07 ное 2015 11:11

Вземай 5-10 дни по ред по един витамин с. :P Пулс, на мен гъбите ми взеха да вяхнат след като го преоткрих. Понеже бъбреците ми надали са в отлично състояние, скоро ще си вземам някакъв чай, който да пия само от време на време, за да се прочиствам - онова с боровинките, както и другите стандартни, които се сочат за прочистващи.
Пушенето в умерено количество е полезно. :P

fantagiro
Мнения: 4981
Регистриран на: 05 яну 2015 16:44

Re: Гъбички на езика след операция на ретиниран мъдрец

Мнение от fantagiro » 07 ное 2015 11:13

Понеже имаше и статия, в която пишеше, че предозирането му води до проблеми с бъбреците. Ръцете ми побеляха освен това, въпреки че пуша стандартно количество. :P И това има, няма 4-5 дни или малко повече прием.
Пушенето в умерено количество е полезно. :P

fantagiro
Мнения: 4981
Регистриран на: 05 яну 2015 16:44

Re: Гъбички на езика след операция на ретиниран мъдрец

Мнение от fantagiro » 05 дек 2015 01:02

От прочетеното до момента, си правя извод, че когато се пие витамин С, се пие с пълна чаша вода. В следващия половин час нищо не се приема, за да може да се усвои от организма.
В такъв случай, в късния следобед се приема чай от боровинки, мечо грозде ли беше и разни други за прочистване на бъбреците.
Или просто някъде в месеца трябва да има няколко дни прием на витамин ц и отделно няколко дни с чайове против камъни в бъбреците.


Последно избутана от Zoye на 05 дек 2015 01:02.
Пушенето в умерено количество е полезно. :P

Отговори

Върни се в “Дентално здраве”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта