ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Откри френски научен екип
Ацетилсалициловата киселина може да предпази от усложнения при...
Може ли един размер да пасне на всички мъже?
Превантивното средство е почти готово за пускане на пазара

otpadnal

Модератори: админ, консултанти, Приятели

stoqn.atanasov
Мнения: 6
Регистриран на: 10 апр 2016 19:34

otpadnal

Мнение от stoqn.atanasov » 13 апр 2016 18:29

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Здравеите от 3 години ме мъча нещо сумати прегледи си правих екг,ядрено
магнитен резонанс и пак когато отида на преглед ми изписват анти депресанти
1път 2път 3път щях да умра от тези хапчета спах три дена каъо станах
уплаших родителите си неможех да вървя държах ср по стените.

Едни и същи симптоми обяснявам на преглед немога да си водя нормалния живот
имам 4-5 дена в годината които мие доло горе но нее както преди и когато
доидат тези дни мее страх да заспа защото като се събудя несъм бодър жизнен
както преди а все едно се събуждам пиян едно залитане мисе получава при
вървеж и при неравност на пътя престъпвам като думгал ограничих се да
излизам едно леко треперене ми се получи  нз немога и яз да си

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: otpadnal

Мнение от д-р Цончев » 13 апр 2016 20:43

Колко често се случват такива инциденти и свързвате ли ги с нещо?

stoqn.atanasov
Мнения: 6
Регистриран на: 10 апр 2016 19:34

Re: otpadnal

Мнение от stoqn.atanasov » 13 апр 2016 23:24

Забелязах едно когато направя една тренировка силова в залата тогава ми се засилва това треперене и пак ставам като пиян

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: otpadnal

Мнение от д-р Цончев » 16 апр 2016 21:32

Възможно е да се претоварвате...

stoqn.atanasov
Мнения: 6
Регистриран на: 10 апр 2016 19:34

Re: otpadnal

Мнение от stoqn.atanasov » 17 апр 2016 14:24

Нарушава ми се движението при вървеж наи вече при неравности

stoqn.atanasov
Мнения: 6
Регистриран на: 10 апр 2016 19:34

Re: otpadnal

Мнение от stoqn.atanasov » 18 апр 2016 18:07

Моля препоръчаните ми при какъв специалист да отида

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: otpadnal

Мнение от д-р Цончев » 20 апр 2016 23:07

Ако има промяна в движението е добре да ви види невролог на първо време.

stoqn.atanasov
Мнения: 6
Регистриран на: 10 апр 2016 19:34

Re: otpadnal

Мнение от stoqn.atanasov » 21 апр 2016 12:27

Леко потреперване също при завъртане на ляво и дясно с глава и на рацете когато съм с таблета и си пиша с някои

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: otpadnal

Мнение от д-р Цончев » 25 апр 2016 20:49

Е, това вече са доста дискретни симптоми, които вероятно няма как да се оценят, а и вероятно не е нищо притеснително.

Отговори

Върни се в “Движение и здраве”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост