ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
След като сме преустанови ли сме кърменето
Вероятно именно тези грешки отключват кожните ви проблеми
Не се доверявайте на образователни мобилни приложения
Как да облекчим дискомфорта на болния от варицела?

тежка депресия

Потопете се в дълбините на психката и неразгаданите тайни на нашите способности

Модератори: админ, консултанти, Приятели

maria103
Мнения: 1
Регистриран на: 02 окт 2017 10:07

тежка депресия

Мнение от maria103 » 02 окт 2017 10:45

Мой близък е в тежка депресия от 1година ,смениха му няколко вида антидепресанти но положението му не се подобрява .В момента взема Феварин 100 - по 2 таблетки дневно ,но ще се увеличава до 300мг.дневно ,но се чувства зле не спи ,няма апетит в отпуснато състояние и е с лоши мисли. Нормално ли е това и с увеличение на дозата ще се преодолее ли това състояние?

д-р Ал. Игнатова
Мнения: 120
Регистриран на: 25 юли 2017 10:39

Re: тежка депресия

Мнение от д-р Ал. Игнатова » 02 окт 2017 19:16

Здравейте!
При депресия понякога е трудно да се намери правилният препарат за всеки човек и в някои случаи се налага такова "лутане". Допълнително - дори и на правилния медикамент са му нужни няколко месеца за начална поява на подобрение. Към лекарствената терапия би трябвало да има и психологична такава?
Във всеки случай, ако имате съмнение, се обърнете към лекуващия психиатър!
Поздрави!

markuch111
Мнения: 136
Регистриран на: 24 яну 2015 21:08

Re: тежка депресия

Мнение от markuch111 » 19 окт 2017 11:40

д-р Ал. Игнатова написа:
02 окт 2017 19:16
При депресия понякога е трудно да се намери правилният препарат за всеки човек и в някои случаи се налага такова "лутане".
Айде,айде...След третия ЕКТ(дори и унилатерално) болния вече ще е непоправим оптимист с приповдигнат дух, и ще си мисли само за птички,тревички и светлото бъдъще.Ама нали заболяването все пак трябва да се протрахира колкот се може повече-за да има пари за фарма-компаниите...А и кат се чуе ЕКТ-звучи страшно.Друго си е SSRI,което нанася невъзвратими увреди на ЦНС...

Mimi2017
Мнения: 4
Регистриран на: 19 окт 2017 18:27

Re: тежка депресия

Мнение от Mimi2017 » 21 окт 2017 11:21

Наш близък също беше така преди доста време.Само спеше от лекарствата и с подпиране по стените стигаше до тоалетна.Сложно беше.След месец вечерите го водехме на разходки в тъмното ,че денем не искаше да го виждат,и така .Трябва мъничко поне Вашият близък да усеща и да се пита,да поиска как да се оправи.Да зададе този въпрос на себе си ,да го признае и пред Вас на глас.След 3 месеца се обади на друг лекар по телефона и той му каза:,,Опитай ,стани,тръгни ,не се успивай у дома така ,дерзай.Дали това е повлияло,вероятно ,защото след 2 дни той звънна на роднини ,които имат вила много на високо в планината и уреди заминаването си.С такси до гарата и после пак подпирайки се по стените ,без много сили ,в объркано състояние ,в притеснението си се качи сам на влака и така до другия край на България,извън тежкия градски въздух ,само сред борове в планината..........Иска се тотална промяна.Затова е дошла и болестта.Подкрепа от близките,разходки,по възможност лека храна,пиене на вода със сол по д-р Батманджелис,по малко леки дихателни упражнения и в никакъв случай само лекарствата и сън у дома.Е,да в началото е само това,но после се иска много подкрепа и мотивация за този болен.Разбира се,че има измъкване.Просто лекарите нямат времето и възможността да направят тази дълга програма за такъв тип болен.Дерзайте сами.Ще успеете!Има страхотни книги също,има страхотни планински кътчета в България,има и невероятни лечители.Когато няма подобрение след 2 седмичен прием на лекарства ,следва промяна .Успех.

mafu
Мнения: 541
Регистриран на: 17 апр 2011 16:53
Местоположение: софия

Re: тежка депресия

Мнение от mafu » 11 ное 2017 21:56

Пил ли е Амитриптилин? Това е мощен антидепресант от старото поколение, а не като днешните SSRi слаби ракии. (ох за бога не мога да разбера защо все ми звучи като СССР).

Може да се мисли и за ЕКТ. Психотерапия задължително. Колкото и да съм против антипсихотиците ,може малка доза Кветиапин да се добави, но в никакъв случай Оланзапин! Може да пробвате и тиреоидни хормони.

Отговори

Върни се в “Здрав ум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост