ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Риби в депресия помагат за разработване на антидепресанти
Мнението е на експерти по въпросите на грипа
Ето кои са подходящите грижи за кожата.
Може ли един размер да пасне на всички мъже?

Странно поведение след операция

Модератори: админ, консултанти

danipro
Мнения: 1
Регистриран на: 18 ное 2016 16:30

Странно поведение след операция

Мнение от danipro » 18 ное 2016 17:46

Здравейте, попаднах на една тема за това дали влиае упойката на пациенти в напреднала възраст и бих искал да споделя и моите тревоги !
На моя баща му поставиха изкуствена тазобедрена става на 10.10.16 г. и беше изписан на 17.10.16 г. в нормално състояние за тази дълга и сложна операция. Тя е продължила над 4 часа и той си спомни, че към края е започнала упойката да го " пуска " - усещал е как работят по крака му и тогава са му били нещо в корема. После няма спомен до момента на събуждането. Както и в другата подобна тема, и той се е събудил вързан в кревата и с вдигнати решетки ! Сестрите са му казали че много е " буйствал " и тръгвал да става. Тогава за първи път, при следващо събуждане е видял нещо което и до днес го тормози, а именно стаята я вижда с главата надолу !!?? Вижда банката за системата долу на пода, а тавана като под ?!?! Казали му че ще премине и че било нормално след упойка. От тогава в къщи се буди по 5-6 пъти нощем и вижда това, а секунди след като се окопити всичко си идвало на място ! При такова събуждане пада два пъти от кревата, който не е обезопасен както са в болниците, защото не знае накъде да стане и къде е пода?! През деня няма и помен от тези кошмари, заради които ми призна, че не смеел да си легне вечер ! През деня се движи излиза на разходка даже чисти мие чинии и т.н.? Няма и помен световъртеж или стаи наопаки...Всичко това го е изнервило до крайна степен и е кълбо от нерви! Вече мина един месец от изписването и не мисля, че ще отшуми от самосебеси ?! Тази седмица ходи на невролог и когато му разказал за оплакванията, лекарят се хванал за главата и казал, че за неговата практика ( а той не е млад ) за пръв път чува това ?! Е, изписал му е за оросяване на мозъка и нещо за сън, но не е бил наясно с проблема.
За това моля за мнение и помощ - от какво може да е това и какво да правя или на какъв доктор да го заведа ?
Предварително благодаря,
Д. Прокопиев

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Странно поведение след операция

Мнение от д-р Цончев » 23 ное 2016 15:23

При всички случаи не е от упойката. Това е тежка операция за възрастни и често има такъв ефект. По-скоро си намерете свестен невролог.

Отговори

Върни се в “Операции”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта