ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Как искрицата в секса се превръща във вечен огън?
Анаболните стероиди са свързани с мъжкия тестостерон
Преувеличават ли мъжете в страданията си
Защо даряването носи повече щастие от получаването?

кървене след операция на апендисит

Модератори: админ, консултанти

nlaskin
Мнения: 1
Регистриран на: 24 авг 2016 21:07

кървене след операция на апендисит

Мнение от nlaskin » 24 авг 2016 21:15

Здравейте!Значи на 21.08 ми направиха операция по спешност. Днес ме изписаха, но когато се прибрах забелязах че имам кърваво зацапване по бикините. Няколко часа по-късно стана тъмно червено и гъсто(прилича точно на менструална кръв). Но цикълът ми е нередовен и ме знам дали трябваше да ми дойде. Та въпроса ми е възможно ли е да е някакво усложнение след операцията, защото прегледа ми е след 2 дни, ако трябва да тръгвам веднага. Нямам силни болки, нито температура, единствено разтройство, но ми казаха че може да имам и е нормално. Не знам какво да правя моля дайте ми спешно съвет.

д-р Цончев
Мнения: 33551
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: кървене след операция на апендисит

Мнение от д-р Цончев » 26 авг 2016 23:05

Всяка операция е стрес за организма и може дадоведе до менструални нарушения. Не мисля, че е нещо сериодно. Към днешна дата как е?

Отговори

Върни се в “Операции”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron