ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Тя изглежда различно при всеки
Учени откриха кой вид корелира с повишен риск от карцинома
Най-силно засегнати са раменният и тазовият пояс

Усложнения след анестезия

Модератори: админ, консултанти

tanq32
Мнения: 1
Регистриран на: 09 юли 2016 18:15

Усложнения след анестезия

Мнение от tanq32 » 09 юли 2016 18:38

Здравейте,
пиша ви тъй като съм доста притеснена. На 20 години съм и вече имам 4 пълни упойки. Последната беше преди дни. Операцията сама по себе си беше лека (полип на гласната струна), но анестезията ми създаде ужасни страдания. Дигнах почти 40 градуса температура, повръщае, втрисане и ми биха урбазон. След няколко часа уж по-добре ставам да си ходя и както съм си седнала на леглото съм припаднла. Лекарите казват, че ми е паднала кръвната захар-възможно е и така оставиха ме в болницата за 1 вечер. Това, което ме притеснява и причината да пиша е, че от секундата, я която се събудих от упойката до този момент (минали са 5 дни) имам адски силни болки в главата. Лекарите казват, че причина няма, но не виждам никакво логично обяснение. Най-вече болката е в слепоочията, чувствам пулсиране, туптене, постоянна болка е преминава като пия болкоуспокояващи и след това пак се връща, дори ме буди през нощта. Наистина не си го обяснявам особено имайки предвид, че изключително рядко ме боли глава по принцип... Моля споделете, ако някой е имал подобно оплакване дали е нормално и след колко време преминава. Благодаря !

д-р Цончев
Мнения: 33509
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Усложнения след анестезия

Мнение от д-р Цончев » 10 юли 2016 21:49

Няма страшно, ще мине. Пийте повече течности и си стойте в жегите в къщи на сянка

Отговори

Върни се в “Операции”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост