ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Дефицитът на витамин B3 може да доведе до безсъние
Може ли един размер да пасне на всички мъже?
България е от малкото страни, където билката вирее свободно

Вегетативна дистония?

Модератори: админ, консултанти

vanja_11
Мнения: 24
Регистриран на: 27 юни 2006 12:12

Вегетативна дистония?

Мнение от vanja_11 » 08 дек 2006 13:59

Здравейте!
Искам отново да попитам нещо. Възможна ли е диагноза "вегетативна дистония" при следните оплаквания: Постепенно "разбиване на сърцето", чувство за стягане в гръдната област, втрисане и отпадналост, придружени с леко спадане на кръвното налягане. Получава се предимно вечер. Или ако е възможно ме насочете в друга посока.
Благодаря предварително.

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Мнение от д-р Цончев » 08 дек 2006 15:45

Възможно е, но това е доста обща диагноза, която следва да се постави след отпадане на различни други причини за появата на подобно състояние - най-вече кардиологични и ендокринни.
На каква възраст е пациента?
Има ли други заболявания?
Взима ли някакви медикаменти?
От колко време са оплакванията?
Свързва ли с нещо появата на оплакванията?

vanja_11
Мнения: 24
Регистриран на: 27 юни 2006 12:12

Мнение от vanja_11 » 08 дек 2006 16:03

Възраст-46 г. Хипертония Іст.; Ерозивен гастрит и рефлукс езофагитис. Лекарства: Тертензив Р, Бета лок зок, Мотилиум и хелицид. Няма връзка с емоционално преживяване, просто усеща , че му се разбива сърцето и в следващия момент започва да го втриса. Понякога му изтръпва лявата ръка. Редовно посещава кардиолог, направени са всички изследвания и сърцето му е абсолютно здраво. Относно кръвното налягане , стойностите не са превишавали 130/80 от началото на лятото до преди няколко дни. Кардиологът му препоръча спиране на тертензива през летния сезон, тъй като кръвното спадаше до 110/70.
Оплакванията са от около 1 -2 години.

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Мнение от д-р Цончев » 09 дек 2006 19:59

Добре е да се уточни това "разбиване на сърцето", да не би да се окаже че се касае за интермитентна аритмия с хемодинамично значение - спадане на кръвното. Това трябва да се обсъди с кардиолога и да се прецени нуждата от поставяне на холтер. Допълнително може да се консултирате с невролог.

МАМЧЕТО
Мнения: 39
Регистриран на: 10 дек 2006 00:01
Местоположение: ИВАЙЛОВГРАД

Мнение от МАМЧЕТО » 10 дек 2006 21:59

здравейте,д-р Цончев.Искам да попитам и аз дали е възможно да е невро-вегетативна дистония или какводруго.Момичето е на 20год.отпочти1 год есъс субфебрилна температура 37-37,5 по-често след обяд ,усеща се отпадналатогава.Кръвното и е в повечето случаи ниско.често усеща корема си подут.Общ външен вид-добър,свеж розов тен,при ръст160см,тежи49кг.Повреме на сън има множество конвулсии/потрепвания/.дращене вгърлото без да е зачервено.понякога усещане на сърцебиене.Направили сме много изследвания-панорамна снимка на зъби,манту,рентгенов преглед на бял дроб,токсоплазмоза,унг,гинекологичен преглед-всеки лекар каза ""в моята област няма причина за тази температура" :(

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Мнение от д-р Цончев » 11 дек 2006 00:31

По-скоро - не. Консултирали ли сте се с ендокринолог?

vanja_11
Мнения: 24
Регистриран на: 27 юни 2006 12:12

високо кръвно

Мнение от vanja_11 » 11 дек 2006 12:06

Сутринта съпругът ми се събуди с кръвно 170/110
Звъня на кардиолога му, не отговаря, търся друг, не отговаря.
Кръвното постепенно спадна , но сега е отпаднал и му е студено. Къде в София мога да открия добър кардиолог, който поне да си вдигне телефона. Кажете как да процедирам.

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Мнение от д-р Цончев » 11 дек 2006 19:47

За ИСУЛ мога за препоръчам карздиолог - доц. Гудев и д-р Богушева.

kokinos
Мнения: 62
Регистриран на: 25 мар 2008 17:34

Re: Вегетативна дистония?

Мнение от kokinos » 10 ное 2008 16:25

Здравейте докторе, поставиха ми диагноза невровегатаивна дистония с вестибуларен синдром.Симптомите ми са виене на свят, гадене, прескачане на сърцето , отпадналост.Неврологът след доплер ми изписа ксанакс, анафранил и флунаксол по схема. Моля за вашето компетентно мнение! Благодаря!!!

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Вегетативна дистония?

Мнение от д-р Цончев » 11 ное 2008 15:20

Вероятно това е правилното лечение.

Erican
Мнения: 8
Регистриран на: 18 май 2009 20:42

Re: Вегетативна дистония?

Мнение от Erican » 06 ное 2009 03:02

Хора спрете да мислите 4е всеки момент ще умрете,при вегетативната дистония в тялото няма болезнен процес който да се нуждае от ле4ение.Хап4етата не ви помагат а подтискат симптомите 4овек трябва сам да си помага.Аз също имах Дистония ама я премахнах,нау4ете за ТЕС (Техника за Емоционална Свобода) и задължително погледнете видеото( http://www.vbox7.com/play:86a6b9be ),купете си книга за ТЕС направете я ,ако няма резултат пишете ми 4е съм голям ....... 4акам коментари.

abeu
Мнения: 1
Регистриран на: 07 дек 2014 17:19

Re: Вегетативна дистония?

Мнение от abeu » 22 дек 2014 17:47

Zdraveite na men sa6to mi postaviha takava diagnoza.pro men zapochma taka: viene na svqt sarcebiene zatrudneno dishane subfebrilna temperatura.hodih pri endokrinolog otkriha mi bazedova bolest lekuvah q 8 meseca sled koeto hormoniye mi vlqzoha v norma I prekratihme lechenieto no az prodaljavah da me se chuvstvam dobre.sled tova nevrolog mi postavi diahnoza vegetativna distoniq. piq ataraks po polovin vecher I grandaksin po polovin sutrin I obed .znachitelno po dobre sam no vse os6te im temperatura 37.2 predimno sledobed I ne vseki den I leko zamaivane koeto e dosta nepriqtno.lekarstvata gi piq veche 6 mesec .ne sam hodila na dr pregled pri nevrologa.dali sam s pravilna diagnoza kakvo mislite

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Вегетативна дистония?

Мнение от д-р Цончев » 24 дек 2014 18:29

Моля, пишете на кирилица!

desislava2207
Мнения: 1
Регистриран на: 14 фев 2017 16:48

Re: Вегетативна дистония?

Мнение от desislava2207 » 14 фев 2017 16:59

Здравейте!
Имам проблем казаха ми че имам гастрит но нямам киселини само ми се гади и ми се разбива сърцето. Можете ли да ми дадете съвет от какво друго може да бъде?
Благодаря!

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Вегетативна дистония?

Мнение от д-р Цончев » 17 фев 2017 22:13

Моля, опишете по-подробно проблема си, това не ми е достатъчно за да кажа нещо смислено като заключение...

Отговори

Върни се в “Епилепсия. Припадъци. Гърчове”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта