ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
На какво се дължи?Какви могат да бъдат оплакванията?
Не всички последствия се усещат на момента!
Мъчителна за болния и околните

levetiracetam teva

Модератори: админ, консултанти

bo_nita
Мнения: 1
Регистриран на: 10 юни 2012 09:20

levetiracetam teva

Мнение от bo_nita » 10 юни 2012 09:27

Здравейте,
Изписаха ми лекарството levetiracetam teva.В листовката има описани изключително страшни странични действия.Все още не мога да се реша да го започна.Моля,ако някой го ползва да напише няколко реда за него

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: levetiracetam teva

Мнение от д-р Цончев » 10 юни 2012 15:31

По принцип при доста от подобните медикаменти са описани такива ефекти, но те са на базата на широки проспективни проучвания и не бива да се интерпретират директно. Ролята на лекаря е въз основа на прецененото състояние на пациента да претегли ползите и рисковете от употребата на един такъв медикамент и съответно да следи състоянието на пациента. Това се отнася между другото за много от лекарствените форми. Ако смятате, че лекарят не е преценил правилно следва да се направи допълнителна консултация с друг специалист.

Отговори

Върни се в “Епилепсия. Припадъци. Гърчове”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron