ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Лидерите сред плодовете, зеленчуците и ядките
Чай каркаде ще удовлетвори всеки естет, а е и много полезен
Инфекцията засяга най-често деца между 5 и 15 годишна възраст

Проблем след анестезия

Заболявания, които още не са обособени в отделна група или просто не сте сигурни къде да пишете

Модератори: anna_media, админ, консултанти

dianavk
Мнения: 21
Регистриран на: 04 авг 2008 11:07

Проблем след анестезия

Мнение от dianavk » 12 окт 2017 11:38

Пиша тук, защото просто не открих подходяща тема.
Преди 3 години за операция на хемороиди ми беше поставена спинална упойка. Тя не ме хвана и операцията започна на живо, след това ме упоиха венозно. Проблемите ми започнаха след това. Промени се изхождането по голяма нужда. Започнах сутрин да ходя по 3-4 пъти, с изпускане, а преди това бях нормален човек с еднократно изхождане. Наруши се и уринирането. Сутрин е трудно и струята е слаба и продължителна.През деня нещата се нормализират. Промени се и сексуалната чуствителност. Вече трудно достигам до оргазъм.
Била съм на консултация къде ли не - уролог, невролог, генеколог, гастролог, но отговор няма. Последно една невроложка спомена, че има единични случай след такива упойки да се появят проблеми.
Станалото станало- не може времето да се върне назад.
Въпроса ми е възможно ли е ако е увреден нерва, да се възстанови и колко време отнема това.
Дано има някой с подобен проблем, който да ми отговори.

д-р Цончев
Мнения: 33551
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Проблем след анестезия

Мнение от д-р Цончев » 23 окт 2017 23:45

За ваше успокоение проблема не е от упойката - тя минава и заминава.
Добре е да се направи скенер на лумбален отдел и да се види херниите как са.

dianavk
Мнения: 21
Регистриран на: 04 авг 2008 11:07

Re: Проблем след анестезия

Мнение от dianavk » 30 окт 2017 13:23

БЛАГОДАРЯ, имам 2 дискови хернии - L 4, L 5 и протрузия на S 1 , но те са от 20 години вече и не са ми правили такива проблеми, всичко започна след упойката, затова ги свързвам с нея.
Но може и да е от тях. Ще направя консултация с невролог.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ заболявания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта

cron