ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Пийте чай от джинджифил
Хората на 90 - 102 са по-щастливи от 51 – 74-годишните
Преувеличават ли мъжете в страданията си
Формула дава резултата според пол, ръст, тегло и възраст

Проблеми с високото кръвното

Хипертония, Аритмии, сърдечна недостатъчност, атеросклероза, Исхемична Болест на Сърцето, перикардит

Модератори: админ, консултанти

boob
Мнения: 4
Регистриран на: 01 май 2017 15:01

Проблеми с високото кръвното

Мнение от boob » 01 май 2017 15:56

Здравейте, от 1 година вдигам високо кръвно и не могат да установят от какво е.
Аз съм на 29 години , 173 , 83 кг.
Та от преди 1 година и няколко месееца разбрах че вдигам кръвно, в началото ми пречерняваше за секунди главно към 21:00 и ми тупкаше главата но за 5 минути ми минаваше и не му обръщах внимание, а и се случваше веднъж на няколко седмици. И миналата година към Март месец се засили взе да ме стяга главата, да ми е топло когато на всичкидруги им е хладно, почервенявам целия и ми горят ушите, в продалжителност на няколко часа, И една вечер реших да си премеря кръвното и беше 170 на 90. Закараха ме до спешното че пак беше вечерта, там ми биха нифидипин и след 30 мин ми нямаше нищо. Та от тогава се тръгна по лекари, кардиолога каза че сърцето ми е добре, изследванията ми и ехографа също били добре, но ми каза да пия Тарка 2мг и ме прати на невролог който ми изписа успокойтелни, ходих като дрогиран и постоянно ми беше отмаляло. Но 2 седмици след терапията пак вдигнах кръвно този път 210 на 105, в спешното ми биха пак нефидипин и някакво успокойтелно и за няколко часа кръвното падна.
Невроложката каза че трябва да продължа с терапията с успокойтелни и съм щял да спра да дигам кръвно веществата трябвало да се натрупат в урганизма. А кардиолога ми каза да си купя и Нефидипин като дигна кръвно над 160 да смуча едно под езика.
След 2 месеца на успокойтелни пак вдигнах над 160, но си казах "сигорно още не е подеиствала терапията и трябва повече време"
на 3тия месец пак вдигнах кръвно над 190 и пак отидох при невроложката тогава тя ми каза да отида на Уролог. Та и там ходих човека пусна и той изследвания пита ме дали имам болки в кръста, а аз нямах, изследванията ми бяха добри и каза, че няма проблем.
Невроложката ми закачи някакви кабелчета по цялата глава каза,че и там всичко било наред.
Спрях успокойтелните и пиех само Тарка беше станало вече Юни месец и бях почнал работа за летния сезон. През лятото да съм вдигал 1-2 пъти по високо кръвно през другото време кръвното ми беше 130 70 с пулс 65. но края на лятото Октомври пак взех по на често да вдигам кръвно и реших да си направя пълни изследвания (имаше такъв пакет в Плевен новата полница )
Та там ми направиха изследвания на всички хормони и ензими от Ендокренолог нямаше проблем
Кардиолог ме кледа и там каза че няма нищо на сърцето и че Тарката твърде много ми сваля кръвното но не предпазва достатачно и ми каза и Гоптен 2мг да пия пак ще има същия ефект.
Гастро ентеролога каза че имам лек киселинен гастрит но от това не може да се вдига кръвно.
Уролога от плевен каза че нямам проблеми в неговата област
не помня как се казва лекаря за белите дробове който ме кара да надувам в една машинка, но и тя ми каза че нямам проблем с белите дробове. добре се "разгъвали"
И вече си мислех че проблема е в мен и нещо се втълпявам пробвах с позитивно мислене и повече спокойствие като мина есента, зимния период нямах никакъв проблем!
И сега от Март месец пак се почна :( на 20-ри март вдигнах 185 /95 с пулс 120 щеше да ми гръмне главата...после на 2-ри април вдигнах 170/90 пулс 110 и сега пак почнах по лекари :/ ходих на нов кардиолог който ме изпрати на Нефролог и ми каза като вдигна кръвно да пия Реновия 10мг (няма вече нефидипин спрели го). Нефролога ми каза цял ден да сабирам урина за да видя белтъците в нея, а иначе не се виждали проблеми в бъбреците. Та сега на 2-ри май ще дам изследванията.
А на 29-ти Април се разхождахме с жената беше доста слънчево, и като се прибрахме почервенях целия пак си чувах сърцето и кръвното беше 175/85 пулс 110 пих половинка Реновия и след 15 минути кръвното беше 130/80 пулс 70 толкова бързо не бях свалял кръвно. И земах да си мисля данеби от слънцето да вдигам кръвно?
Та притеснява ме, че много съм взел да дигам и пулса, казаха че не е нормално толкова високо кръвно с такъв пулс.И да попитам по тези симптоми можете ли да ми дадете някакво предположение какво ми е и как да го контролирам? Защото си мисля че и Нефроложката ще каже че и изследването на урината ми е добре :( А правиха ми и ренген на стомаха и там казаха че всичко било тобре. Уж всичко добре а а дигам кръвно :(

Благодаря предварително.

boob
Мнения: 4
Регистриран на: 01 май 2017 15:01

Re: Проблеми с високото кръвното

Мнение от boob » 01 май 2017 17:41

Забравих да добавя (а не ми дава да редактирам темата си)
година преди да почна да вдигам кръвно изкарах двустранна пневмония, полежах малко в болница. Няколко месеца след като ме изписаха имаше моменти когато не ми достига въздух, усещам че дишам но не ми носи наслада и все едно не е достатачно. Също ми се е случвало вечер да ми е много трудно да виждам напрягам се да се концентрирам над това което виждам. не че ми е размазано или немога да чета на близко/далече но просто ми трябват повече секунди да се взирам малко като замаен немога да го опиша точно. Та това се случва непосредствено преди пречерняванията.... Казах тези симптоми на кардиолога и тои сигорно заради това реши че е на нервна почва и ме прати на Невролог :/

д-р Цончев
Мнения: 33530
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Проблеми с високото кръвното

Мнение от д-р Цончев » 01 май 2017 20:50

Моля, поставете кратки и ясни въпроси!

boob
Мнения: 4
Регистриран на: 01 май 2017 15:01

Re: Проблеми с високото кръвното

Мнение от boob » 02 май 2017 14:50

каква е според вас причината да вдигам кръвно и какво да направя по въпроса ?

д-р Цончев
Мнения: 33530
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Проблеми с високото кръвното

Мнение от д-р Цончев » 08 май 2017 18:32

На вашата възраст обикновено са следните причини
- наднормено тегло
- бъбречна хипертония
- дисметаболитен синдром
- хроничен стрес
- ендокринно заболяване - щитовидна жлеза, надбъбрек и др.
Има и една есенциалнална хипертония но тя се проявява и в по-ранна възраст

boob
Мнения: 4
Регистриран на: 01 май 2017 15:01

Re: Проблеми с високото кръвното

Мнение от boob » 02 юни 2017 16:01

Теглото ми е 93 кг висок съм 173, да доста е пробвам да отслабна.
за бъбреците ходих и на оролог и на Нефролог правиха някаква изследвания (помня за стерилна урина и белтъци за 24ч.) казаха че няма проблем с бъбреците
дисметаболичен синдром също мисля че нямам защото там се подържало кръввно около 135/85 (поне така прочетох) а правих си пълна кръвна картина всики стойности бяха в нормите.
за Хроничния стрес не знам как да се проверя водя си един нормален живот всеки си има нерви по някога но не се имам се стресиран?
правих изследване на всички ензими и хормони на щитовидната жлеза бяха добре.

обобщено: може да е стрес но не вярвам. забелязвам че го вдигам кръвното непосредствено след хранене хапвам и след 30 мин кръвното ми е 180. и корема ми се едно се надува и става твърд ... а уж ходих и на гастро енеролог той каза че няма проблем. :(
но си мисля че е нещо в стомаха проблема, с извинение но като ходя до тоалетната някой път изкарвам странни работи.
Какви изследвания да си направя за стомаха и при какъв лекар да отида за него?

д-р Цончев
Мнения: 33530
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Проблеми с високото кръвното

Мнение от д-р Цончев » 20 юни 2017 13:11

Пробвайте да се храните по-начесто с по-малко количество храна. Газови колекции иматели?

vased
Мнения: 156
Регистриран на: 04 яну 2009 17:47

Re: Проблеми с високото кръвното

Мнение от vased » 06 ное 2017 09:27

Лизиноприл или Престариум? Споделете, ако някой има опит. През повечето време КН ми беше нормално, 110/70, жена 158/53 кг, но понякога рязко го вдигам до много високи стойности. Предписаха ми Престариум. Пробвах, но това лекарство така СЕ ВНЕДРЯВА в организма, че не може да се спре, унищожава собствените способности за регулиране на кръвното и кото го спра, първо вдига кръвното до 160-180 и след това го поддържа 140 дълго време. Резултатът е: вече съм с кръвно 145/90. Има ли лекарство което може да се взима само при нужда, един или два пъти и после да се спре?
Знам, че Лизиноприл и Престариум са от една и съща група - АС инхибитори, но все пак споделете ако сте ги ползвали, кое е по-добро. Бетаблокери не са за мен защото пулсът ми е много бавен.

Avrora7
Мнения: 57
Регистриран на: 31 май 2011 16:11
Местоположение: sofia

Re: Проблеми с високото кръвното

Мнение от Avrora7 » 12 ное 2017 18:25

Здравейте Д-р Цончев.
Моля Ви да ми обясните какво значи диастолна дисфункция 1 степен. Имам проблеми с кръвното и пулса от много години. Пратиха ме на ехограф на сърцето преди повече от година. Казаха, че всичко е наред. Все пак Диастолна дисфункция 1 степен ми звучи като някакъв проблем. Може ли за вашето мнение, понеже проблемите с кръвното и пулса продължават въпреки медикаментозна терапия. Благодаряви Ви предварително.

д-р Цончев
Мнения: 33530
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Проблеми с високото кръвното

Мнение от д-р Цончев » 15 ное 2017 21:22

Това означава някакъв проблем при пълненето на предсърдията
Ето тук е писано повече заз диастолната функция

http://sotirmarchev.tripod.com/diast.htm

Отговори

Върни се в “Артериална Хипертония. Повишен холестерол. Инфаркт”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост