Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Задържа ефектите дори след спирането му
Не пушенето на трева причинява шизофрения, обратното е
Омега-3 мастните киселини предпазват мозъка от увреждане
Помага дори и при тежки заболявания
реклама

problem s kravnoto

Хипертония, Аритмии, сърдечна недостатъчност, атеросклероза, Исхемична Болест на Сърцето, перикардит

Модератори: админ, консултанти

problem s kravnoto

Мнениеот kali » 19 Яну 2008 01:45

Zdraveite ,imam ot izvestno vreme problem s kravnoto Predi niakolko meseca mi ispisaha nebilet Kravnoto mi be6e 140/85 imam i preska4ania ,no ni6to ne mi ispisaha za tiah ,a te sa dosta 4esti.V posledno vreme kravnoto mi e 130/70 sled malko go izmeria i e 110/65 sled o6te niakolko min.e 100/60 vazmojno li e taka da varira neprekasnato ,i to za kratko vreme?
kali
 
Мнения: 11
Регистриран на: 21 Май 2007 15:48
Местоположение: UK London

Re: problem s kravnoto

Мнениеот д-р Цончев » 19 Яну 2008 12:55

Необходимо известно време докато се установи високото кръвно налягане в нужните граници и е нормално в началото на терапията да има известни "движения нагоре-надолу". Ако, обаче не се чувствате добре в резултат на назначената терапия следва да се консултирате с кардиолога а не да чакате.
д-р Цончев
 
Мнения: 25374
Регистриран на: 27 Юни 2006 14:51

Re: problem s kravnoto

Мнениеот good_for_nothing » 19 Яну 2008 22:43

Колега, какъв е бил този кардиолог, който при тези прескачания не ти е предписал бетаблокер? Изглежда е от тези които четат от списанията за най-новите лекарства и експериментира. Но ако в момента си в UK, никой не може да ти помогне. Знаеш, че без рецепта там не можеш да си купиш лекарства като в България. Живял съм в Лондон, "Wood Green" (3-та зона). Ако можеш да си намериш бета блокер "Concor" 5mg, вземай по едно хапче преди обяд. Препоръчвам ти да смениш лекарствата и да пиеш: Tertensif SR - една таблетка сутрин НА ГЛАДНО! Concor" 5mg, едно хапче към 10 часа сутрин и "Prestarium" 4 или 5 mg. около 13 часа и ще бъдеш ОК! След като ти спре аритмията (прескачането), намаляваяш Concor на 2.5мг и можеш да го махнеш след 2-3 месеца ПОСТЕПЕННО - НЕ ОТ ВЕДНЪЖ. Ако не ти се появи отново прескачане, караш без него. Той също сваля и кръвното, както и пулса! Не е нормално в Англия при това надморско ниво да имаш кръвно! Тук като си дойдеш знаеш ли с колко ще ти скочи! Аз въпреки, че съм хипертоник там хапчета за кръвно не вземах и нямах нужда, но като се прибрах, ела ме питай!
Дано да съм ти бил от полза!
Good luck!
good_for_nothing
 
Мнения: 120
Регистриран на: 16 Май 2007 12:35

Re: problem s kravnoto

Мнениеот Д-р.Хинкова » 20 Яну 2008 11:25

В Англия,може би никой не може да си купи лекарства без рецепта,но и никой-нигога не би си позволил да предписва лечение без да е видял пациента.Моят съвет е да се придържате към изписаната ви терапия,да си следите кръвното налягане при вашия кардиолог.Да, вначалото докато се установи оптималната доза на анти хипертензивната терапия има вариации в стойностите.Всичко е много индивидуално и всеки организъм реагира различно на терапията!
Д-р.Хинкова
 
Мнения: 3765
Регистриран на: 16 Яну 2008 12:09

Re: problem s kravnoto

Мнениеот good_for_nothing » 20 Яну 2008 13:28

Абсолютно сте права Д-р Хинкова. Но Вие знаете ли докторите там какви са "дърводелци". Аз съм живял там и знам нивото им. Като отидеш се регистрираш и ти назначават личен лекар. Те са по-зле от нашите фелдшери. Отбиват само номера. Не говоря за ПЛАТЕНОТО здравеопазване. Там нещата стоят по различен начин. Щом обаче може да има кръвно при UK надморска височина, значи момчето има сериозен проблем, който не може да разреши там, понеже ще му струва цяло състояние. По добре да се прибере и да си направи изследванията тук. Щом Небилет-а го пие от няколко месеца, и кръвното му играе в такива граници, значи или трябва да се промени дозировката и прибави друг медикамент, или трябва да смени медикаментите. Ако има нещо в което съм сигурен, то е че в Англия няма да му помогнат. Мога да се обзаложа!
А какво да кажем за "прескачанията" на сърцето му? Там здравното му обслужване се ограничава на ниво личен лекар и толкова.
good_for_nothing
 
Мнения: 120
Регистриран на: 16 Май 2007 12:35

Re: problem s kravnoto

Мнениеот dunia53 » 23 Яну 2008 16:49

Имам устанавена есенциална хипертония личният ми лекар ми изписа кардиотоници LANITOP SPIRONOLAKTON FURANHTRIL и ме прати за консултация при кардиолог тъй като ще усе явявам на комися ТЕЛК за препенсионирване при прегледа лекарят установи хипертонията обясни ми ме имам и тахикардия напрйви ми ехокардиография но накрая когато написа консултацията никъде не упомена тези симптоми ,тъй като при първата консултация ми беше казал,че имам и сърдечна недостатъчност а сега нищо хохитах го здащо така а той ми отвърна,че сега не се виждало ами укк да се вижда когато имам изписана терапия и си взимам лекарствата.Моля ви кажете ми Вашето мнение
dunia53
 
Мнения: 20
Регистриран на: 23 Яну 2008 16:38
Местоположение: габрово

Re: problem s kravnoto

Мнениеот Д-р.Хинкова » 23 Яну 2008 19:34

Какъв е точно вашият въпрос?Имате поставена диагноза-хипертония.Тахикардията е симптом(признак),а ехокардиографията е изследване.Какво точно ви притеснява?
Д-р.Хинкова
 
Мнения: 3765
Регистриран на: 16 Яну 2008 12:09

Re: imam pak pitane

Мнениеот kali » 30 Яну 2008 01:00

Imam o6te edno pitane .Pisah 4e pia nebilet i kravnoto mi neprekasnato varira i imam preska4ania dosta 4esto.No naposledak granicite mi sa dosta razdale4eni primerno 130/70 125/65 .Predi godina iskarah na krak perikardit,dokato me pregledat doktorite v Uk mi mina .Doktorkata v Bg kaza 4e aspirina koito sam pila me e spasil.Sega pia i ve4er aspirin protekt ne mi e predpisan ,no go vzimam.Na kakvo se daljat razdale4enite granici?Iskam da pitam ,smiatam da napravia 20dnevno gladuvane ,na plodove i 4ai ,dali 6te mi se otrazi dobre na kravnoto i sarceto,kak mislite?
kali
 
Мнения: 11
Регистриран на: 21 Май 2007 15:48
Местоположение: UK London

Re: problem s kravnoto

Мнениеот Д-р.Хинкова » 30 Яну 2008 11:56

Относно питането на КАЛИ:На колко години сте?Вие пиете Nebilet,който е селективен бета-блокер и неговото действие настъпва след прием от една -две седмици,но оптималният ефект се получава след четири седмици.Така,че в този период може да има известни вариации.Аспиринът,който пиете вечер е задължителен във вашата терапия!Що се отнася до детата в този период не ви я препоръчвам!
Ако сте над 65 години дозата би трябвало да бъде 2.5 мг.Но това вашият кардиолог сигурно го знае.
Д-р.Хинкова
 
Мнения: 3765
Регистриран на: 16 Яну 2008 12:09

Re: problem s kravnoto

Мнениеот kali » 30 Яну 2008 12:18

Blagodaria za barzia otgovor.Az sam na 34god .Predpisan mi e nebilet po polovinka sutrin,ako go svaliam mnogo po 4etvartinka da go namalia,no az svaliam pove4e dolnata granica.Vzimam go ve4e polovin godina i vse taka mi igrae kravnoto.I preska4aniata na sarceto ne otminavat ,ve4er osven aspirin si vzimam i validol i valerian na kapki.Neznam dali ot kravnoto no dosta 4esto mi se vie sviat i pove4eto vreme sam otpadnala .
kali
 
Мнения: 11
Регистриран на: 21 Май 2007 15:48
Местоположение: UK London


Назад към Артериална Хипертония. Повишен холестерол. Инфаркт



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта