ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Лидерите сред плодовете, зеленчуците и ядките
Чай каркаде ще удовлетвори всеки естет, а е и много полезен
Инфекцията засяга най-често деца между 5 и 15 годишна възраст

Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Хипертония, Аритмии, сърдечна недостатъчност, атеросклероза, Исхемична Болест на Сърцето, перикардит

Модератори: админ, консултанти

ledeniqrz
Мнения: 23
Регистриран на: 22 окт 2016 22:42

Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от ledeniqrz » 23 ное 2016 16:17

Здравейте искам да ви разкажа едно случка.Като бях в фитнеса имах мерак да пробвам азотен бустер за енергия .попринцип съм ползвал протеин креатин гейнър аминокиселини нямах проблем след употребата на азотен бустер в залата беше всичко супер имах енергия доста след като излязох от залата кат седнах на кафе и не мога да стоя на едно място все напред назат и станах от кафето пребрах се вкищи пробвах да спа да ми мине не мога да спа взех душ пак не мога да се спокоя не мога да седя на едно място и ходих в бърза помощ там ми дадоха нещи и ми мина вечерта кат ходих в кафе пак ми стана същото не мога да седя на едно място и казах на приятелите пак да ме карат на спешно и там ми казаха че имам високо кръвно сърцебиене и казаха че ще остана в болницата и тай минаха 3 дена излязах от болницата след това няколко пити ми стана гадно на гушата все едно ме стиска после 2-3 седмици ми нямаяше нищо и казах да пробвам да ходя на фитнес без добавки и просто кат ходя на фитнес ми става лошо гадно и излизам не мога да тренирам и от няколко дена ми става нещо нямам кеф не мога да става от леглото ставам кам 12:00 после кат изляза като се замисля ще ще ми стане гадно пак така ще ме стиска гушата и почвам да става пак целия ден ми отива нямам насторение и да не мисля пак ми става така незнам от какво е преди нямах такива проблеми всичко стана след блоницата дали от страх от стрес от нерви незнам какво да направя писахами атаракс испих от тях само 6-7 хапчета бизогамма и от тях 5-6 като ми е ставал така и после кат ги испия минавами след 1 час но дали от тях минава незнам

ledeniqrz
Мнения: 23
Регистриран на: 22 окт 2016 22:42

Re: Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от ledeniqrz » 23 ное 2016 17:47

Да споделя неска какво стана от 5 дена ми нямаше нищо. Станах в 8.ч хапнах излюзох хапнах баничка с боза след 30 мин с един притятел ходиме насело кат се качих в колата през цялото време ми беше гадно студено на ръцете краката чуствах се като парцал изморен много се прозявах чуствах че ми става нещо пак целия път бях тй поне 2 часа отиди това нещо като се върнахме от село казах да ме остави към нас отидох да си взема вода изпих малко вода прибрах се вкъщи не мога да разбера едно нещо ръцете ли са ми студени кат си пипам тй връта ми идва топло а кат си пипам стомаха студено ми идваше навсякаде сърцето ми биеше ужасно много силно чах го чуствах как биеше изпих Деансит. полвинка бизогама. но не ми мина после гадене и повръщане повърнах малко но пак не ми мина казах да легна да спа да ми мине поне да се успокоя легнах но чуствам как сърцето ми бие силно и почвам да мисля че получавам нещо ми става пак сърцебиене незнам си какво но биеше много силно чуствах си сърцето даже как бие ритъмът.но пеобвах да заспя че да ми мине и после след 3 часа сън след като станах нямах настроение чуствах се ксто отпаднал изморен като парцал. незнам вече какво да правя страх ме е да ходя на лекари. А да кажа и това стискане в гушата (гърлото) вече нямам такова нещо

д-р Цончев
Мнения: 33551
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от д-р Цончев » 29 ное 2016 01:11

На колко години сте?

ledeniqrz
Мнения: 23
Регистриран на: 22 окт 2016 22:42

Re: Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от ledeniqrz » 03 дек 2016 00:47

22.г искам да кажа и не мога да стана рано като съм втора смяна спъ до 11:30 попринцип не пия хапчитата от 2 седмици нямами нищо но оня ден в склада като дигнах 3-5 палета след това след 2 мин ми стана лошо до тогава ми нямаше нищо с настроение бях но след като дигнах палетите след 2 -3 мин ми стана лошо гадене повръщане даже не ми се пие вода нищо не ми се яде това продължава поне 2 часа и от носа ми идва вода чуствам че нещо ми идва от носа и пипам все едно вода но не тече ..

д-р Цончев
Мнения: 33551
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от д-р Цончев » 04 дек 2016 14:35

Добре е да се направи една ехо-КГ за всеки случай, и ако сърцебиенето продължава да се продължат хапчетата.

ledeniqrz
Мнения: 23
Регистриран на: 22 окт 2016 22:42

Re: Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от ledeniqrz » 04 дек 2016 17:10

Но иска. Да кажа и така сърцето не ми бие силно в профължение на 2 часа просто ми става лоошо гадно кръвното ли ми се дига пада ли незнам иначе не пия хапчетата и всичко е ок кат ми става лошо пак не ги пия минава ми но и да ги пия хачетата пак ми минава след 2 часа но това не ми се случва всекиден просто изведнъж става нещо и да се натоварвам и да не се натоварвам пак ми се случва

ledeniqrz
Мнения: 23
Регистриран на: 22 окт 2016 22:42

Re: Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от ledeniqrz » 04 дек 2016 17:24

Изображение

Изображение

тези са от болницата

д-р Цончев
Мнения: 33551
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от д-р Цончев » 05 дек 2016 20:19

Не виждам в това ЕКГ нещо притеснително, но кръвното е високо и според мен е добре да си пиете редовно предписаното лечение, трябва време за да почне да действа тази терапия.
Освен това имате високи левкоцити в кръвната картина - трябва да се отхвърли възпалителен процес, или поне да се пусне една контролна ПКК

ledeniqrz
Мнения: 23
Регистриран на: 22 окт 2016 22:42

Re: Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от ledeniqrz » 06 дек 2016 00:43

благодаря ви много д-р Цончев за сега не пия хапчетата от 3 седмици поне и до сега само 1 път ми е ставало лошо но ако ми стане пак така ще пусна изледвания ПКК. мисля да пусна и за ехокардиограф и ендокринолог за щитовидната жлеза. щото мисля ако ми има нещо всекиден ще ми е така а това става много рядко и сега събота съм на банкет и ме е страх там да не ми стане нещо гадно искам да кажа даже са страхувам че ще ми стане нещо все мисля за съботата. но ако ми стане пак така ще пусна иследванията. а искам да кажа дали по напреде ще мога да тренирам фитнес щотот от болницата не ходя само ходих поне 3-4 пъти и това беше.

д-р Цончев
Мнения: 33551
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от д-р Цончев » 11 дек 2016 02:06

Това е въпрос на ваш избор но е добре поне да следите кръвното. Не е редно да е над 130 горна граница в състояние на покой.

ledeniqrz
Мнения: 23
Регистриран на: 22 окт 2016 22:42

Re: Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от ledeniqrz » 15 дек 2016 21:54

искам да кажа че всичко е ок мина банкета без проблем даже се страхувах че ако пия уиски ще ми стане нещо но пих много след това на диско шотове пак уиски и до сутринта 5 часа и ми нямаше нищо. висичко беше на ниво и не ми е ставало до сега гадно само неска малко ми стана за 30 мин така гадно сиг нещо кръвното но ми мина и до сега не съм пъл хапче мисля 2017 г да почна фитнес пак а дали ако почна може да си създам по голям проблем нещо с сърцето или нещо по сериозно

д-р Цончев
Мнения: 33551
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Всичко стана след сърцебиене Помощ!!! д-р Цончев

Мнение от д-р Цончев » 21 дек 2016 21:44

Ако натоварването е премерено и не се използват разни нередовни добавки не виждам проблем.

Отговори

Върни се в “Артериална Хипертония. Повишен холестерол. Инфаркт”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта