ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Ще отпадне ли нуждата от инжекционно лечение
В повечето случаи чупливите нокти са напълно решим проблем.
Успокоява стомашно-чревния тракт и улеснява откашлянето.

Запек заради лекарства

Язва. Гастрит. Колит. Панкреатит. Камъни в жлъчката (холелитиаза)

Модератори: админ, консултанти

mafu
Мнения: 502
Регистриран на: 17 апр 2011 16:53
Местоположение: софия

Запек заради лекарства

Мнение от mafu » 11 юни 2017 19:34

Приемам антидепресант анафранил, но заради него имам тежък запек. А слабителните не могат да се приемат продължително време, защото се развива толеранс и привикване. Какво да правя? Замислям се дали да не спра лекарството.

veselin ivanov
Мнения: 144
Регистриран на: 18 фев 2016 03:30

Re: Запек заради лекарства

Мнение от veselin ivanov » 12 юни 2017 23:27

Еми ,...купуваш си един реактив Х-Преп...пиеш го ,и след половин час като си извъртиш главата назад ,ще видиш как всички депресанти излизат от теб заедно със запека, и няма привикване вече към депресиите! :lol:

MILENA_77
Мнения: 929
Регистриран на: 20 юли 2010 15:12
Местоположение: sofiq

Re: Запек заради лекарства

Мнение от MILENA_77 » 13 юни 2017 13:06

Купуваш си сух екстрат от Алое вера и вече се пие колкото грахово зърно, доста помага аз така си реших проблема.

Отговори

Върни се в “Храносмилателна система. Черен дроб, панкреас, жлъчен мехур”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron