ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
На какво се дължи?Какви могат да бъдат оплакванията?
Не всички последствия се усещат на момента!
Мъчителна за болния и околните

Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв крак, л

Мозъчен инсулт. Множествена склероза. Парализи и парези. Миастения. Паркинсон

Модератори: админ, консултанти

peno
Мнения: 4
Регистриран на: 09 сеп 2014 17:07

Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв крак, л

Мнение от peno » 09 сеп 2014 17:42

Здравейте, от известно време имам здравословни проблеми, а именно имам бодежи отляво в областта на сърцето (отпред и отзад) изтръпва ми ляв крак, лява ръка, често чувствам слабост, краката ми омекват, започвам да се потя и имам чувството, че всеки момент ще припадна. Тази година често боледувах, все съм настинал дори и сега. Преди известно време пак ми се получиха същите симптоми, помислих, че съм в прединфарктно състояние. Изследва ми сърцето и всичко беше добре. Сега пак същите симптоми, имам чувството че ще припадна всеки момент, даже вчера ми беше толкова зле, че мислех да викам Бърза помощ. Изпих сумати валидол но файда няма.

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв кра

Мнение от д-р Цончев » 09 сеп 2014 20:37

На каква възраст сте? Някакви изследвания правили ли сте?

peno
Мнения: 4
Регистриран на: 09 сеп 2014 17:07

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв кра

Мнение от peno » 10 сеп 2014 14:41

На 45 години. Преди няколко месеца ходих на кардиолог и след направените изследвания ми беше казано, че сърцето ми е добре, иначе имам високо кръвно налягане

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв кра

Мнение от д-р Цончев » 11 сеп 2014 18:35

Добре е да се проследи кръвното в такива моменти. Подобни оплаквания може да са в резултат на внезапната му промяна в една или друга посока. Някакъв медикамент взимате ли?

peno
Мнения: 4
Регистриран на: 09 сеп 2014 17:07

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв кра

Мнение от peno » 12 сеп 2014 21:54

Здравейте, за високото кръвно пия тритейс сутрин и вечер. Иначе съм забелязал, че изтръпванията ми се появяват когато съм настинал или когато пия кафе. Отскоро пия и грандаксин по едно на ден, но главата започва да ме боли в тила.

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв кра

Мнение от д-р Цончев » 13 сеп 2014 18:46

Възможно е и от грандаксина да е. Преди да го започнете имахте ли подобни оплаквания?

peno
Мнения: 4
Регистриран на: 09 сеп 2014 17:07

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв кра

Мнение от peno » 16 сеп 2014 19:56

Здравейте, днес не пих грандаксин и не ме боли главата в областта на тила, сигурно е от него. Хем помага хем вреди. Но четох доста позитиви за него.

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв кра

Мнение от д-р Цончев » 17 сеп 2014 20:27

При тези средства реакцията често е доста индивидуална и въпрос на нагласяне на определена медикаментозна схема към конкретния пациент.

dobri.k
Мнения: 3
Регистриран на: 17 фев 2017 10:26

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв крак, л

Мнение от dobri.k » 17 фев 2017 11:05

Здравейте Д-р Цончев! Вие сте се срещали с много неврологични проблеми, изчетох доста във форума и за това се престраших да ви пиша.

Имам следния проблем: Мъж - 28 години, бях 104кг тогава вече съм 92кг

на 23-ти Януари вечерта след като научих една лоша новина се развълнувах и почна да ме мравучка от сърдечната област - към врата - лицето от ляво - и надолу до около кръста почти и дори час от левия крак.

Ходих до спешното във ВМА, имах доста високо кръвно 180 - 100. биха ми хлофозалин и ми направи следните изследвания.

Каза ми да се усмихна, да кажа “тридесет и ти”, да си вдигна и да задържа и двете ръце, да го стисна, с един химикал ме драскаше от ляво и дясно и ме пита дали усещам и от двата края, гъдела ми прегледа. Доктора каза, че няма страшно да се успокоя, след като ми падна кръвното си тръгнах (това беше след около половин час)

След това ходих на Кардиолог - Всичко наред.

Ходих при 2-ма Невролози - Отново всичко наред (Всичко наред според тях означава, че не се касае за инсулт (уж категорично)…)

Според единия може да е някакво малко шипче около врата, почивка - Симпатил 2х1 и Милгама 3х1на ден

Според втория доктор няма физиологично заболяване и той ми предписа Милгама 3х1 на ден и каза здрав си бе нищо ти няма. (Ходи малко на масажи) :)

Но никой не ми е правил нито скенер, нито процедурата със шапката на главата.


Та от както пия милгамата симтомите изчезнаха на 100% и около седмица ми нямаше нищо, но онзи ден стоях на течение настина ми отзад плешката и пак почнаха тези мравучкания по ръката, врата, малко от лицето и надолу към кръста.

Та според вас дали се касае за нещо много сериозно и да настоявам за скенер, да пия аспирин или да си пия Милгамата и да не ми пука.
Пс. Тези тръпки се засилват при ядосване или студ (общо взето при някакъв дискомфорт)
забравих да кажа, че 20дни преди да започнат проблемите имах проблеми със стомаха - ерозии, и от 4-ти Януари до днес пих Еманера 20мг 2х1 на ден- в нейните странични ефекти присъства изтръпване.... но несъм сигурен дали тя има връзка. Поздрави! Много ще ви бъда благодарен, ако ми отговорите

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв крак, л

Мнение от д-р Цончев » 17 фев 2017 22:28

Не се притеснявайте, се касае за периферен неврит, неясно от какво предизвикан - простуда, вирус или нещо подобно. Ще мине. Пийте си Милгамата за колкото време ви е предписано. Но според описанието на проблема не виждам нещо особено притеснително...

dobri.k
Мнения: 3
Регистриран на: 17 фев 2017 10:26

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв крак, л

Мнение от dobri.k » 18 фев 2017 11:24

Благодаря ви от сърце за отговора! Милгамата трябва да я пия 3 седмици 3 по 1 таблетка дневно.

dobri.k
Мнения: 3
Регистриран на: 17 фев 2017 10:26

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв крак, л

Мнение от dobri.k » 18 фев 2017 20:53

Ходих на кинезетерапевт и ми препоръча да вземам

"сермион 10 2 х 1" за 14 дни

И магнерот 500 х1 пак 15 дни

Какво е вашето мнение ?

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Бодежи отляво в областта на сърцето, изтръпва ми ляв крак, л

Мнение от д-р Цончев » 21 фев 2017 22:17

От сермиона не виждам смисъл, магнерота - може, но си пуснете за всеки случай едно изследване на магнезий в кръвта

Отговори

Върни се в “Нервна система - състояния и заболявания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост