ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
На какво се дължи?Какви могат да бъдат оплакванията?
Не всички последствия се усещат на момента!
Мъчителна за болния и околните

Закъснение на менструация

Модератори: админ, консултанти

velina6
Мнения: 7
Регистриран на: 04 фев 2017 01:17

Закъснение на менструация

Мнение от velina6 » 11 юли 2017 15:24

Здравейте! През май месец ми се наложи да пия ескапел поради рисков полов акт,тогава не бях в овулация за радост.Дойде ми на другия месец,но беше по-лек и кървенето не беше толкова много.Този месец още не ми е дошло.Въпроса ми е дали всички тези промени могат да се дължат на хапчето,тъй като е хормонална бомба направо или да се притеснявам за възможна бременност?

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Закъснение на менструация

Мнение от д-р Цончев » 12 юли 2017 20:15

Най-вероятно е от ескапела, той е възможно да доведе до разстройство в цикъла

Отговори

Върни се в “Месечен цикъл. Нарушения на менструацията. Миома. Уплътнения и болки в гърдите”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост