ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Оптимално решение за бели зъби и здрави венци.
Ацетилсалициловата киселина може да предпази от усложнения при...
Дефицитът на витамин B3 може да доведе до безсъние

Алергична реакция към АБ

Модератори: админ, консултанти

bluntt
Мнения: 366
Регистриран на: 16 юни 2010 15:23

Алергична реакция към АБ

Мнение от bluntt » 21 юли 2015 11:56

Здравейте,

чудех се къде да постна тази тема и реших че този раздел е правилния, ако мислите че дерматологичния е по правилен, моля да я преместите.

И така, на кратко историята:
Мъж на 32 години, единствената алергия за която знам че имам е към ваксина против бяс(бях малък когато се наложи да ме ваксинират и се оказа, че съм алергичен към българската версия та ми слагаха френска). Нямам алергии към храни и наптики и други по често срещани причинители. Не пия, не пуша, сравнително активен съм.

Последните месеци се боря с урологичен проблем, за който накрая се наложи да пия антибиотици.
Приема беше 10 дни метронидазол комбиниран с левофлоксацин, след което 3 дни тинидазол през ден. Първите 10 дни минаха прилично, с леки оплаквания от приема на силните препарати, които понесох нормално. След първия ден на тинидазол обаче получих силна уртикария(копривна треска) по цялото тяло съчетана със сърбеж, особено по дланите. Състоянието го овладях с Xyzal два пъти дневно за 1 седмица и 1 път дневно за още една седмица. В края на втората седмица нямах симптоми. 3-4 дни след спирането на Xyzal-a обаче се завърна лек сърбеж по дланите и ръцете, както и в долната част на краката, а от 2 дни забелязвам и нещо много странно - когато си пускам душ, дори кратък, ръцете ми много бързо "гъбясват", "сбабичосват" се. Все едно съм киснал с часове във вана или басейн. Преди съм висял почти час в банята без подобни проблеми.

До сега се консултирах само с дерматолог и то само за уртикарията, от както имам това "гъбясване" не съм посещавал специалист. Чудя се алерголог или дерматолог този път? Също така и някой друг с подобни симптоми да каже ако има опит? Изобщо всякакви мнения ще оценя, особено от медицинските лица участници във форума.

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Алергична реакция към АБ

Мнение от д-р Цончев » 21 юли 2015 17:27

ръцете ми много бързо "гъбясват", "сбабичосват" се
- според мен това не е проблем.

Отговори

Върни се в “Алергии. Астма”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост