ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Дефицитът на витамин B3 може да доведе до безсъние
Може ли един размер да пасне на всички мъже?
България е от малкото страни, където билката вирее свободно

Обрив от антибиотик

Модератори: админ, консултанти

nikeman
Мнения: 68
Регистриран на: 10 авг 2013 19:51

Обрив от антибиотик

Мнение от nikeman » 06 дек 2014 00:34

Бях болен и лекарят ми изписа Азакс 500 3 дена по 1 таблетка на ден 2 часа след хранене и Лорано акут по 1 на ден. Излекуваме що годе, но днес(първия ден след лечението) забелязах, че по лицето ми се е появил обрив от малки и ситни пъпчици. Предполагам е алергия от антибиотика, та въпроса ми е след колко време след спирането на АБ ще се махне и обрива.

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Обрив от антибиотик

Мнение от д-р Цончев » 08 дек 2014 12:39

Трудно е да се каже конкретно, сърби ли?

Отговори

Върни се в “Алергии. Астма”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта

cron