ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Как да компенсирате липсата на ключови хранителни вещества?
След като сме преустанови ли сме кърменето
Грижа при висока кръвна захар, невропатия и диабетно стъпало
Артишокът е в топ 10 на 3 класации за най-полезни храни

Алергична реакция

Модератори: админ, консултанти

Devila
Мнения: 1
Регистриран на: 03 ное 2017 16:47

Алергична реакция

Мнение от Devila » 03 ное 2017 16:53

Здравейте, в 14:10 приех Vip сироп хранителна добавка спомагаща кръвообращение на пениса https://apteka.framar.bg/30033626/вип-сироп-дози-9-мл-2, час и половина по-късно видях, че са се появили червени петна, като обрив по гърдите, леко на раменете и врата, по лицето усещам горещина и някакво натоварване, а петната ги усещам топли, какво да правя? На 18 години съм, ако ме питате за какво съм го взел.. от глупост

д-р Цончев
Мнения: 33406
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Алергична реакция

Мнение от д-р Цончев » 07 ное 2017 21:24

Възможно е да е от него, съдържа доста съставки към които може да има реакция от подобен тип, но не е опасно

Отговори

Върни се в “Алергии. Астма”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост