ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
На какво се дължи?Какви могат да бъдат оплакванията?
Не всички последствия се усещат на момента!
Мъчителна за болния и околните

съвместимост на лекарства

Модератори: админ, консултанти

ysmivka
Мнения: 77
Регистриран на: 27 ное 2011 22:49

съвместимост на лекарства

Мнение от ysmivka » 28 яну 2017 14:44

Здравейте!
Преди седмица започнах да кашлям. Пооправих се и след няколко дни ме връхлетя ужасна болка в главата и гърлото придружена с висока температура. Вдигнах 38,3 появиха се кашлица и ужасна хрема, боли ме челото синусите, дори когато дъвча болка все едно от зъбите минава към синусите чак до челото. Не мога да се наведа надолу нито да докосна лицето си от болка. Започнах с капки Муконазал, спрей за гърло Тантум и Ибупром синус. От Ибупрома не виждам някакъв значителех ефект много трудно смъква температурата дори трябва да изпия два и тогава да я смъкне....
Напипвам и подутина отзад на врата предполагам, че е лимфен възел и боли, което доста ме притеснява.
Така вече повече от седмица съм с температура и всички останали оплаквания.... посетих личната каза да продължа с Ибупром и ако няма подобрение да премина към антибиотик. Днес го започнах, но пак съм с температура... пия също и Геломиртол и пробиотик както и Нексиум с цел да запазя стомаха от антибиотика. Въпросът ми е какво да пия за температурата? Тъй като в листовката на Ибупром пише да не се комбинира с Парацетамол, аналгин и др. Последно вчера пиш Ибупром две таблеки... днес какво мога да предприема за температурата?
Очаквам вашето компетентно мнение!

ysmivka
Мнения: 77
Регистриран на: 27 ное 2011 22:49

Re: съвместимост на лекарства

Мнение от ysmivka » 29 яну 2017 14:58

Личната ми изписа и Нексиум.
Но в листовката на антибиотика Аксетин пише, да не се прима с лекарства намаляващи киселинността в стомаха, защото се намалява бсорбацията на антибиотик в организма.
Аксетина е за 5 дни, аз вече втори ден го пия с Нексиум....
Това означава ли, че тези два дни, в които съм го пила са били напразни и действието му не е било максимално?

ysmivka
Мнения: 77
Регистриран на: 27 ное 2011 22:49

Re: съвместимост на лекарства

Мнение от ysmivka » 30 яну 2017 11:51

Моите питания вече станаха доста...
Вчера към 7 вечерях и допълнително хапнах салата от цвекло и моркови. Към 9.30 запомна да ме присвива стомаха, може би от приема на антибиотика. Имах диария - два три пъти минах през тоалетната.
На сутринта пак отидох и виждам, че всичко е червено... кръв.
Много се изплаших! Тогава се сетих, че съм яла цвекло и предположих, че може да е от него, но ако беше от него още вечерта трябваше да е така, а не чак на сутринта...
Много се притеснявам, дали не е от антибиотика, защото в листовката пише, че това е една от най-тежките странични реакции и незабавно трябва да се потърси лекар. Не знам какво да мисля и какво да правя....

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: съвместимост на лекарства

Мнение от д-р Цончев » 30 яну 2017 20:57

Спокойно, от цвеклото е.
Пийте си лекарствата както ви ги е предписал лекаря.

ysmivka
Мнения: 77
Регистриран на: 27 ное 2011 22:49

Re: съвместимост на лекарства

Мнение от ysmivka » 30 яну 2017 21:39

Много ви благодаря за отговора!

Отговори

Върни се в “Грип и настинки. Бронхит. Пневмония”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron