ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Третирането на хронични заболявания се нуждае от нов подход
Когато говорим за златния стандарт в медицината

Ниско кръвно след след лечение в болница

Модератори: админ, консултанти

Ivanov76
Мнения: 8
Регистриран на: 16 ное 2016 21:55

Ниско кръвно след след лечение в болница

Мнение от Ivanov76 » 04 авг 2018 21:05

Здравейте!
Баща ми, който е на 67 г. и има диабет и високо кръвно, лежа в болница преди 2-3 седмици, заради предполагаем бронхит, и недостиг на въздух в легнало положение при сън. Той казва че е настинал на сянка. По време на престоя в болницата цяла седмица са му били инжекции и са му вливали системи (не знам какви), и още в болницата той е спрял да пие хапчетата си за високо кръвно, тъй като му е паднало доста. Иначе от доста години е с високо кръвно и ако не пие 2 дни, и му скача на 200.
След като излезе от болницата обаче, вече две седмици държи ниско кръвно 80-60, 90-60, и пие айрян по няколко пъти на ден, и се чудя каква може да е причината - някакво прочистване на организма ли е станало с тези системи или някаква повреда според Вас? Освен това отново му се е върнал проблема с недостиг на въздух в легнало положение и затова спи седнал на столче.
Ако можете да ми помогнете с някакво предположение?

д-р Цончев
Мнения: 34871
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Ниско кръвно след след лечение в болница

Мнение от д-р Цончев » 05 авг 2018 20:19

Какви медикаменти приема към момента?

Ivanov76
Мнения: 8
Регистриран на: 16 ное 2016 21:55

Re: Ниско кръвно след след лечение в болница

Мнение от Ivanov76 » 05 авг 2018 21:35

Никакви за кръвно, само инсулин за диабета. Но днес си помислих, че може да става дума за панически атаки, тъй като той говори че го е страх да не умре, и че не му стига въздуха, снощи пак е накарал да го закарат до бърза помощ вечерта, и е искал да лежи пак в болница, но не са го приели. Може и да не е имал бронхит, но преди 3 седмици са го приели заради оплакванията му.
Според Вас, възможно ли е от страха и атаките да му е паднало и кръвното трайно? Той живее сам и казва, че не може да ми опише точно затрудненото дишане, но говори за страх.
Благодаря.

д-р Цончев
Мнения: 34871
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Ниско кръвно след след лечение в болница

Мнение от д-р Цончев » 05 авг 2018 22:56

Според мен проблемът е по-скоро кардиологичен.... Така както описвате състоянието на човека вероятно има сърдечна недостатъчност, която трябва да се медикира. Т.е. това ниско кръвно не е нормално, не е полезно за човека и трябва дад се поогледат нещата

Ivanov76
Мнения: 8
Регистриран на: 16 ное 2016 21:55

Re: Ниско кръвно след след лечение в болница

Мнение от Ivanov76 » 06 авг 2018 02:31

Благодаря. Те са му правили няколко пъти ЕКГ в болницата миналия месец и преглед, и по-рано пролетта пак ЕКГ, и са му казали че няма никакви проблеми със сърцето. Дано в болницата от медикаментите нещо да не се е отключило. Преди да влезе в болницата беше все с високо кръвно и пиеше хапчета всеки ден.

д-р Цончев
Мнения: 34871
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Ниско кръвно след след лечение в болница

Мнение от д-р Цончев » 16 авг 2018 10:41

Трябва даму се направи ехокардиография на човека. Възможно е и от медикаментите да се е стигнало до това състояние

Ivanov76
Мнения: 8
Регистриран на: 16 ное 2016 21:55

Re: Ниско кръвно след след лечение в болница

Мнение от Ivanov76 » 16 авг 2018 20:10

Докторе, Благодаря много за отговорите!
След опит да проникнат през артериите до сърцето да го огледат, докторите са казали на баща ми, че от трите артерии на сърцето, две са напълно запушени, а третата е доста стеснена, и състоянието му е спешно и трябва операция - байпас. В момента е в интензивно отделение и му вливат сол и някакви други разтвори, подготвят го.
Дали е възможно този симптом - да не може седмици наред да спи легнал, да е от това запушване? И внезапно пониженото кръвно. Също зимата и пролетта имаше сънливост и постоянно му се спяло - може би от намалено оросяване. Тези симптоми, според Вас, отговарят ли на запушени артерии?

д-р Цончев
Мнения: 34871
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Ниско кръвно след след лечение в болница

Мнение от д-р Цончев » 18 авг 2018 12:50

Това говори по-скоро за напредваща сърдечна недостатъчност

Отговори

Върни се в “Грип и настинки. Бронхит. Пневмония”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron