ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Зачеването на момиче наистина е майсторлък
Най-силно засегнати са раменният и тазовият пояс
Сдружение „Зачатие“ отново ще раздаде ваучери за подпомагане н...

Безвкусен диабет - Омнадрен

Модератори: админ, консултанти

Candino
Мнения: 3
Регистриран на: 17 юли 2011 19:47

Безвкусен диабет - Омнадрен

Мнение от Candino » 18 юли 2011 11:01

Здравейте,
Болен съм от инсипиден диабет и съм на хормонално-заместваща терапия с Л-тироксин, Хидрокортизон, Минирин и Омнадрен. Приемам по 1 капсула на 21-25 дни от около 5 години. Последните 2-3 години имам странен проблем, който се изявява в опъпчване на главата и огромни червени петна, като напоследък това започна да става все по-болезнено и да поразява цялата кожа на главата, особено тила и периферията на косата. Тъй като това се случва веднъж на 30-ина дни имам съмнения, че причината е Омнадрена, още повече след като прочетох за страничните ефекти като омазняване на кожата, акне, задържане на вода (което наблюдавам също). Друг страничен ефект се описва като DHT трансформиране, за което така и не успях да намеря информация. Въпросът ми е има ли препарат, който да е сравнително по-изчистен от странични ефекти и дали андрогелът е добър вариант (въпреки, че в листовката на такива препарати също има доста странични ефекти). Благодаря предварително за всички отговори, тъй като последните години не успях да намеря ендокринолог, който адекватно да промени терапията ми!

Ubuntu
Мнения: 30
Регистриран на: 15 мар 2008 09:42

Re: Безвкусен диабет - Омнадрен

Мнение от Ubuntu » 16 окт 2016 09:49

опитайте с доктор Марио Николов от сити клиник .
А иначе бихте ли качили снимки на петната ?

Отговори

Върни се в “Безвкусен диабет”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron