ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Скокът на грипния вирус ще респектира всеки атлет
Успокоява стомашно-чревния тракт и улеснява откашлянето.
Не ползвайте най-високия градус
Плевралният излив може да е причина за задух

Спиране на действието на хомеопатично лекарство

Хомеопатия, акупунктура, билколечение...

Модератори: админ, консултанти

si_mona
Мнения: 373
Регистриран на: 31 май 2009 20:00

Спиране на действието на хомеопатично лекарство

Мнение от si_mona » 23 сеп 2009 17:31

Как мога да спра действието на хомеопатично лекарство, което ми беше изписано? Казаха ми че хомео-те лекарства действат много дълго време след приемането им, а това което ми изписаха ми подейства много зле . Въпреки че хомеопата ми твърди че не може да ми действа така аз се чувствам много зле след като го изпих и не знам как да прекратя действието му.Ако някой знае нещо по въпроса..

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Спиране на действието на хомеопатично лекарство

Мнение от д-р Цончев » 24 сеп 2009 10:19

В случая трябва да се прецени в резултат на какво са оплакванията Ви. Не е задължително те да са предизвикани от хомеопатичното средство, та да трябва да се прекратява действието му. А и по принцип (освен при тежки случаи на интоксикация, при които се прилагат различни антидоти), ако даден медикамент прояви нежелани странични реакции обикновено се спира медикамента и се чака физиологичната му елиминация от организма а не се "спира действието му".

si_mona
Мнения: 373
Регистриран на: 31 май 2009 20:00

Re: Спиране на действието на хомеопатично лекарство

Мнение от si_mona » 24 сеп 2009 17:46

Благодаря за отговора. Не знам колко е тежка интоксикацията в моя случай , но тази сутрин цялото ми лице беше подуто и то много а кожата отпред над гърдите цялата на червени петна и още не ми се е оправило. Хомеопатът , който ми изписа това ми каза че действието на лекарството било 6 часа и да съм вземела другото което ми е изписала за антидот(а ми ги беше дала 2-те в комбинация), но аз вече изобщо не и вярвам защото първо твърдеше ,че това което ми изписва е едва ли не панацея за моя случай, а когато и се обадих след като ми стана така зле изобщо никакво чувство за отговорност от нейна страна и да се оправям сама. Не знам какво да правя вече.

si_mona
Мнения: 373
Регистриран на: 31 май 2009 20:00

Re: Спиране на действието на хомеопатично лекарство

Мнение от si_mona » 24 сеп 2009 17:55

Само да добавя и че освен това всички останали симптоми които имах много се усилиха и влошиха , едва се търпи.Не знам дали ще ми мине изобщо. Мислите ли че при симптоми като подуване на лицето, което не е за 1-ви път, подуване и по др части от тялото, тръпнене навсякъде и сърцебиене- това е за психиатрично лечение? Навсякъде ми казват че имам депресия но аз не се чувствам депресирана, а просто с ужасно физическо страдание. От много от лекарствата се подувам, никакво лечение не ми влияе добре. Никой не иска да ме лекува. Какво да правя изобщо

д-р Цончев
Мнения: 33268
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Спиране на действието на хомеопатично лекарство

Мнение от д-р Цончев » 24 сеп 2009 22:36

Добре е да се обърнете към невролог, като начало. Ако той прецени нуждата от други изследвания или процедури ги направете.

spy
Мнения: 14
Регистриран на: 30 авг 2009 22:18
Местоположение: sofia

Re: Спиране на действието на хомеопатично лекарство

Мнение от spy » 10 окт 2009 21:02

Може да спрете действието на хомеопатично лекарство само с камфор.
Лично хомеопат ми го е казвал
Намажете се с камфоров спирт или глътнете две три зрънца камфор
Понякога след прием на хомеопатично лекарство се получават лечебни кризи
изчакаите няколко дни
трябва търпение при лекуването с хомеопатични лекарства
Ако сте от София търсете др.Атанас Гълъбов- автора на книгата "Световна конспирация срещу здравето"
Той е корифея на хомеопатите в България

si_mona
Мнения: 373
Регистриран на: 31 май 2009 20:00

Re: Спиране на действието на хомеопатично лекарство

Мнение от si_mona » 11 окт 2009 15:17

Благодаря ви , не съм от София, но благодаря все пак. А този лекар какви заболявания лекува, занимава ли се вегетативна нервна система?

Информация
Мнения: 21
Регистриран на: 18 яну 2010 23:44
Местоположение: sofia

Re: Спиране на действието на хомеопатично лекарство

Мнение от Информация » 12 ное 2011 17:42

Да, такива са, като не могат да се справят със случая, което се случва почти винаги с по-тежки случаи, почват да ви убеждават, че не може да бъде. Мен ме убеждаваше една .....-патка, че много съм се подобрила, като това въобще не беше вярно. Просто изчакай, лекарствата изчерпват действието си след известно време и това ще изчезне, ама защо ще те кара да антидотираш, нали ти го е изписала, за да действа, а не да спира действието му. Нямаме добри хомеопати в България, това е. Иначе има доволни пациенти - излекували хремички, зачервено гърло, то това си минава и без да ходиш никъде.

katerina1
Мнения: 1
Регистриран на: 12 яну 2014 18:19

Re: Спиране на действието на хомеопатично лекарство

Мнение от katerina1 » 12 яну 2014 18:44

Искам да кажа на всички, че в началото доста изчетох и видях много хора доволни от хомеопатията. На отрицателните мнения тук-там не обръщах внимание. Реших и аз да пробвам и да заведа детето си, че беше с алергия, но на КЛАСИЧЕСКИ ХОМЕОПАТ. И ето че след месец изчистване на организма всичко беше ок, но като споделих, че малко се срамува и не смее да влезе при децата в детската градина, стои сутрин в коридора и влиза когато той реши, тя му даде nat-m 200ch. Кошмарът започна: преди това детето гледаше детски, изправяше се на леглото и се удряше като тарзан, като казваше-Аз, съм тигъраааа....сега започна да плаче ужасен, да се страхува и трепери и да се държи за дрехите ми и да се крие зад мен!!!!!!! Коренна промяна, все едно ми го бяха сменили детето. Обаждам й се на прехвалената хомеопатичка и я питам какво става, защо се случва това с детето ми, а тя- ами имал много страхове и трябвало да излязат. Два месеца и половина все така и никаква оправия, дори като й казах- искам да антидотираме действието- тя ми казва: няма!!! Коя е тя? Че да решава, да променя детето ми?!?!!!След като съм недоволна, значи приключваме, но да спира действието! Тогава явно реши, да дава тайно потенция LM от същото, но с друга буква, че да не съм четяла из интернет и прочие. Но аз като давам нещо на детето съм длъжна и аз да опитам! Че и на баща му дадох.И какво стана, като почнаха да ми тракат зъбите от 200 ch nat-m!!!! И на баща му също!!!И сега да се оправяме!!!!Ама тези хомеопатици нелегално ли работят?!Никаква касова бележка, за всички пари които съм дала: На месец:50лв.-първичен преглед, 40лв-контролен и капки-10лв.-шишенцето!!!! И не си и помисляйте, че хомеопатията е евтина!!!! НИТО Е БЕЗОПАСНА!!!!Едно лекарство действа и на храносмилателната с-ма, половата, нервната, метаболизма. Ако нямате даден симптом от целия репертоар на лекарството, ще го получите като бонус. КЛАСИЧЕСКАТА ХОМЕОПАТИЯ Е ТРЯБВАЛО ДА ОСТАНЕ В 18 ВЕК ПРИ САМЮЕЛ ХАНЕМАН!!!!!!!!! Дано намерим друг хомеопат, който да може да спре действието на хомеопатичното лекарство, че като бонус и запек имаме цялото семейство след като от две седмици не го пием!!!!! Хора не си мислете, че там има някакво вълшебство, да ако има температура, ще ви дадат лекарство което предизвиква температура и така се лекува, но ако в същото има показание разстройство и главоболие- ще получите и разстройство и главоболие, които никой от вас няма да разбере, че е от него, ако не прочете репертоара на лекарството!!!! НЕ Е БЕЗОПАСНА,ХОМЕОПАТИЯТА, НИТО Е ЕВТИНА!!!! Как се подлъгах!?!

Отговори

Върни се в “Алтернативна медицина”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron