ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Пийте чай от джинджифил
Хората на 90 - 102 са по-щастливи от 51 – 74-годишните
Преувеличават ли мъжете в страданията си
Формула дава резултата според пол, ръст, тегло и възраст

какво може да е

Модератори: админ, консултанти

gostt
Мнения: 1
Регистриран на: 21 дек 2012 09:34

какво може да е

Мнение от gostt » 21 дек 2012 10:54

Здравейте и от мен.предварително се извинявам ако не пиша в правилната тема.Така да започна първо с малко информация.Аз съм бременна в 6г.с.От понеделник вземам вагинално утрогестан 2х2.Преди два дена имах втвърдяване на корема което днес изчезна.Забелязах че имам леко подуване от дясно точно под папа.На лекар сам утре.Това нормално ли е?Това може ли да е някакъв страничен ефект от лекарството?Някои може ли да ми каже изобщо на какво може да се дължи това подуване.

д-р Цончев
Мнения: 33530
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: какво може да е

Мнение от д-р Цончев » 21 дек 2012 15:36

По-скоро е в резултат на чревната перисталтика. Но трябвада се погледне на ехограф за да се каже.

Отговори

Върни се в “Искам бебе!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron