ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн

Форум

Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Комбинация за бързо топене на мазнини по тялото
Освен мозъка билката поддържа и хормоналния баланс
Зачеването на момиче наистина е майсторлък

Продължително главоболие - дайте съвет!

Модератори: админ, консултанти

psiho_91

Мнение от psiho_91 » 20 дек 2011 23:58

Надявам се на професионален отговор.От лятото някъде започна да ме боли главата отзад и отляво отстрани,местеше се.Врата ми се схващаше,болката беше много силна и постоянна.Аз съм студент 2 година,на 20 г. съм и ми казаха че може да е от преумора.Болката ми продължи,ходих при невролог в Токуда 1-2 пъти,правиха ми неврогичните изследвания - клекни,стани и т.н и ми даваха какви ли не лекарства,било на нервна основа,болката си остана..Бях се наплашил доста.Ходих след това във военна болница,правиха ми ЕЕГ и ми казаха че нищо ми няма и няма нужда от ЯМР и т.н Даваха ми пак лекарства до момента в който отидох и ми казаха че няма смисъл от лекарства,всичко ми е ок и да си живея живота.Болката ми утихна значително.От време на време се появява и както и болка във врата отляво също.Общо взето болката е само от ляво..Правих си и ренген на врата,нямам шипове или имам леки изменения като при повечето,не рабрах точно.Но напоследък пак започна да ме боли отзад горе малко вдясно.А има случай и отстрани вляво.И както казаха и тези преди мен,болката ми става по силна при натиск,сякъш е натъртено мястото,и чувстам болка като си дръпна косата.Кажете ми има ли нужда да се притеснявам ,след като на ЕЕГ - то ми показа,че всичко е наред и няма огнища,от което аз си се страхувах,сами се сещате от какво.. Е ,чакам отговор и благодаря!

д-р Цончев

Re: Продължително главоболие - дайте съвет!

Мнение от д-р Цончев » 23 дек 2011 00:00

Така, както го описвате болката прилича на невралгична. Кръвно налягане мерили ли сте?

psiho_91

Мнение от psiho_91 » 29 дек 2011 21:27