Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Кои витамини са ефикасни – синтетичните или натуралните?
То се равнява на сто цигари
Основна задача е оптимизирането на Спешната помощ
реклама

Ремирта

Модератори: админ, консултанти

Ремирта

Мнениеот iceto1 » 11 Дек 2008 22:51

Здравейте,искам да попитам , дали някой е вземал ремирта и какви са били последствията,как се е чувствал и изобщо всички странични действия които съпътстват приемането на този медикамент ?
Благодаря ви предварително и поздрави от мен !
iceto1
 
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Ное 2008 21:52

Re: Ремирта

Мнениеот eser » 19 Дек 2008 21:35

Здравей/те
Аз пих Ремирта (30 мг.) доста дълго - почти 2 години (по-простата причина, че ме беше страх да посетя лекарката отново) първия месец по 1 хапче сутрин и вечер, след това само сутрин (плашех се от началото на деня, да не кажа какво ми беше в понеделниците). Пих го в комбинация с флуанксол (0,5 мг.). Подобри ми се съня, апетита, "свиването на стомаха" и като цяло ми се подобри настроението. "Лошите" неща - появи се замъгляване на образа, пулса ми редовно беше над 100. Сега имам малко пак тревожки и си мислих да започна отново да пия ремитрата, но случайно четох че това не е много правилно и ще не ще пак трябва да посетя лекарката.

ПП. Много се радвам, че попаднах на този форум.
Нека създателите му да не видят болежки.
Успех на всички.
eser
 
Мнения: 1
Регистриран на: 19 Дек 2008 20:55

Re: Ремирта

Мнениеот iceto1 » 19 Дек 2008 22:06

Здрасти,а да те питам докато го пиеше имаше ли болки в черния дроб,защото мен постоянно ме наболява,не зная дали само той е причината за това или изобщо приема на всичките тези лекарства ?
Поздрави !
iceto1
 
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Ное 2008 21:52

Re: Ремирта

Мнениеот magi_rad » 19 Дек 2008 22:16

Може ли да ти отговоря вместо нея.По принцип всички знаем,че при продължително приемане на каквито и да е лекарства черния дроб се натоварва и дори уврежда.Лекарствата са "нож с две остриета".не знам какви количества лекарства приемаш,но е възможно черния дроб от това да те наболява.Разбира се не е задължително.Много са факторите от които се получава увреждане на този орган.
magi_rad
 
Мнения: 400
Регистриран на: 26 Юни 2008 22:34

Re: Ремирта

Мнениеот Д-р Янева » 21 Дек 2008 14:04

Направете си изследвания- ПКК, КЗ, биохимичен панел и задължително чернодробни ензими. Хората които вземат психофармакологични средства трябва да правят такива контроли през 3 до 6 месеца.
Д-р Янева
 
Мнения: 1188
Регистриран на: 29 Окт 2006 19:50

Re: Ремирта

Мнениеот iceto1 » 21 Дек 2008 16:15

Здравейте Д-р Янева и благодаря за отговора.Правих си пълна кръвна картина и повишените ми показатели бяха холестерол 7.8,АЛАТ 82,ГГТ 88.,казаха ми че имам чернодробна стеатоза,но аз за всеки случай си направих изследвания за хепатит Б и С,всичко беше наред. Слад това за около 2 месеца спазвах диета и също така спрях приемането на ремирта,защото ми казаха че може от там да са ми завишени ензимите,след тази диета пак правих изследване но само на холестерол,АСАТ,АЛАТ и ГГТ този път резултатите бяха 6.2 , 35 , 34 ,42.,но болката от дясно под ребрата продължава,затова и съм притеснен ! Ако може да ми дадете някакъв съвет ще съм много благодарен !
Благодаря Ви предварително !
iceto1
 
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Ное 2008 21:52

Re: Ремирта

Мнениеот Disorder » 04 Яну 2009 15:56

Сега нека и аз те утеша. Ремирта е прекрасен медикамент, далеч без онези идиотски странични ефекти на любимите на гилдията ССРИ инхибитори от които вместо да се подобриш ти зазляваш, губиш сексуалност, появяват се суицидни смущения, не, при миртазапина не е така. В действителност може да се появят малко чернодробни проблеми, със завишение на ензимите и прочее, но то кой медикамент не крие такава опасност, нима бета блокерите, съдоразширяващите, лекарствата за диабет не дават подобни отклонения? Взимам ремирта повече от 6 месеца и с лекаря уговорката е да не е по-малко от 3 години, но при положение, че понасям медикамента отлично, смятам да го послушам. Ще послушам и лекарката, която казва да си проверим кръвната картина и незабавно ще го направя тази седмица, защото мойта доза е от високичките 45 мг. Бих те посъветвал да си вземеш Глутамин, който ползвам за спортна добавка, той прочисвта черния дроб, както и организма, като допълнително вдига нивата на хормона на растежа, също така спортувайте няколко пъти седмично, ще ви подейства като елексир към антидепресантната терапия.
Disorder
 
Мнения: 5
Регистриран на: 04 Яну 2009 15:47


Назад към Депресия, тревожност, стрес



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта