ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Стандартното лечение на киселини може да увреди черния дроб
Аспермия - причини, симптоми и лечение
Отключва осезаеми промени в детския мозък

Тревожност като страничен ефект от антибиотик????

Модератори: админ, консултанти

momosho
Мнения: 25
Регистриран на: 19 мар 2009 12:29

Тревожност като страничен ефект от антибиотик????

Мнение от momosho » 27 яну 2017 10:19

Здравейте,
Страдам от паник атаки от февруари миналата година. Шест месеца бях на антидепресанти и бях ок.4 месеца след като ги спрях обаче пак се появиха, но този път, понеже знаех вече какво ми е, не исках да ходя пак на психиатър и реших да опитам с иглотерапия. Нещата вървяха добре, аз се чувствах пак добре, терапията ми приключи на 16.01.2017,но ми сложиха и микроигли на ушите за да затвърдим резултата.Малко след това обаче ми откриха Хеликобактер пилори и трябваше да започна антибиотици. След третото хапче Клацид 500, снощи не можах да спя от симптоми като на паник атаката, само че в малко по-лека степен.
Въпроса ми е може ли това да е страничен ефект от Клацид-а (в листовката има предупреждение за тревожност, депресия и др.) и след колко време въобще се проявяват страичните ефекти и алергичните реакции?
Благодаря Ви предварително за отговора
Поздрави

ilia.ivanov
Мнения: 97
Регистриран на: 19 фев 2015 00:20

Re: Тревожност като страничен ефект от антибиотик????

Мнение от ilia.ivanov » 28 яну 2017 19:13

Прочел си листовката, имаш паническо разстройство, видял си страничните ефекти, и готово - кръгът се затваря. Нямаш алергия и непоносимост към лекарството. Принципно приветствам хора, които четат листовките, но за теб е задължително да не го правиш.

momosho
Мнения: 25
Регистриран на: 19 мар 2009 12:29

Re: Тревожност като страничен ефект от антибиотик????

Мнение от momosho » 30 яну 2017 11:07

Съгласна съм с Вас. Нормално е при това положение, човек да си помисли, че съм си внушила и сама съм си го направила. Само че аз листовката я чета преди да започна да пия хапчетата, а тревожността се появи вечерта след 3-тото хапче. Аз ходих при лекаря си и той веднага каза, че това е от антибиотика.Тъй като аз съм предразположена към стрес и трвожност и затова лекарството ми е повлияло точно там. Изписа ми леко успокоително, защото вече бях пила 3 дни Клацид и да го сменяме, при положение, че и другия ще има километричен списък със странични ефекти е безмислено. Днес ми е вече 7 ден и се надявам, че криво- ляво ще устискам още 5.
Поздрави и хубав ден

Mass
Мнения: 98
Регистриран на: 01 юли 2014 00:42

Re: Тревожност като страничен ефект от антибиотик????

Мнение от Mass » 30 яну 2017 21:16

Извинявам се,но какво успокоително ви е предисал личния лекар ?

momosho
Мнения: 25
Регистриран на: 19 мар 2009 12:29

Re: Тревожност като страничен ефект от антибиотик????

Мнение от momosho » 31 яну 2017 09:40

Изписа ми Грандаксин 2 х 1/2, но аз пия само една половинка сутрин, защото вечер пия противоалергично Ериус табл., за което забравих да спомена на лекаря, но пък аптекарката (на която имам доверие) ми каза, че ще ми стане прекалено много ако вечер взимам и от двете.

Отговори

Върни се в “Депресия, тревожност, стрес”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта

cron