ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Честата консумация на леща регулира кръвното налягане
Бебетата учат лексика от бащите си
Няколко прости съвета за храненето

До Д-р Янева

Модератори: админ, консултанти

mmmaya
Мнения: 7
Регистриран на: 04 апр 2013 13:55

Re: До Д-р Янева

Мнение от mmmaya » 04 апр 2013 14:49

Здравейте,

Имам ПР от близо 4 години. 2 години бях на деанксит и се чувствах сравнително добре, но от септември 2012 г. нещата се влошиха. Започнах да не мога да стоя сама вечер и постоянно да ми е тревожно. Отидох на психиатър , започнахме лечение с ципралекс по 1 табл. На 9 ден от приемането му се почувствах много зле. Започнах да не мога да ходя никъде сама , не мога да стоя в къщи сама , не мога да се качвам на автобус, без да искам постоянно мисля за страха си, направо мислех че полудявам, постоянно вземах лексотан или ксанакс за да мога да живея / преди когато ПР бяха много леки бях на деанксит, основното което не можех да правя е да се качвам на автобус и също когато ходех на непознати места ви ставаше много тревожно, но с малко валериан се справях/. Споделих с лекарката и тя ми изписа ривотрил 2 х 1/2 за да се оберат страничните ефекти от ципралекса. След 1 месец и половина страничните ефекти вече не бяха толкова силни по спокойна бях нямах го този постоянен страх, но всички други страхове си ми стояха. Увеличихме дозата на ципралекса на 1 табл и половина. Направих 2 месеца и все още не мога да ходя сама, да стоя сама, да се качвам на рейс да ме е страх от страха. Лекарката каза че лекарството вече трябва да ми е подействало да го намаля на 1 табл. и да се опитам да се справям и сама. Но аз реално нали затова пия този ципралекс за да не ме е страх. Ако можех сама да се справям нямаше да пия нищо.
Моля да ми отговорите кога ще започне да действа ципралекса, да не би при мен да е много трудно защото отдавна съм ПР или просто това лекарство на мен не ми действа. Докога да чакам. Предполагам че трябва да усетя че вече не ме е страх. Моля помогнете.

iricec
Мнения: 4
Регистриран на: 17 сеп 2009 09:24
Местоположение: София

Re: До Д-р Янева

Мнение от iricec » 14 апр 2013 09:07

Здравейте.
Ходих на психиатър,защото след като останах без работа,започнах да се будя нощем след 1,5часа сън със обилно изпотяване,стягане в гърдите и връхлитащи ме негативни мисли.Не можех да спя до сутринта.
Психиатъра ми постави диагноза Паническо разтройство,изписа ми по една таблетка "Ксетанор" и два пъти по половинка "Ривотрил".
Обясни ми ,че на вторият месец ще съм като нов и да спра Ривотрила,да продължа 6 месеца Ксетанора.
Минаха два месеца,и ако не пия Ривотрил се чувствам по старият начин.
Преди това съм лекуван от Тиреоидит.Струма дифуза на Щитовидната жлеза защото имах оплаквания за неконтролируемо потене и сърцебиене.Лекува ме с Пропицил+белергамин.
Сега продължавам да пия белергамин узащото много се потя без него,потта просто капе от мен.
Моля Ви посъветвайте ме какви стъпки да предприема ,защото като не усещам ефект от лечението се отчайвам.
И дали като пия Ксетанора+ривотрила е добре да пия и белергамина.Защото последният аз започнах да го пия откакто се малко затопли/от 5 дена/
Моля Ви отговорете ми.
Може да ми пишете и на мейла -Tihomir68@abv.bg
Благодаря Ви предварително.

Stefka Petrova karlovo
Мнения: 1
Регистриран на: 17 юли 2017 20:08

Re: До Д-р Янева

Мнение от Stefka Petrova karlovo » 17 юли 2017 20:56

Здравейтр д-р Янева! Казвам се Стефка Петрова и имам диагноза тревожно тазъройство исписан ми е амотриптилин от 25 по половинка сутрин и половинка след обрд в два и тритико от 75 врчер уж да ми се оправи съня, но от него не спя и на четвъртия ден от лечението го спрях. От амитриптилин се чувствам като парцал и немога да се концентрирам, мога ли птез феня сутрин и след обед фа пия деанксит, а вечер амитриптилин за добър сън? Моля пишете ми колкото може по-скоро! Доста съм притеснена! Преди това ми исписаха серопрам от който щях да луфна макат и от минимална доза. След това мо назноха тази терапия. Moqta po6ta e stefi_firegirl@abv.bg

xarkas
Мнения: 4
Регистриран на: 30 авг 2009 19:54
Местоположение: софия

До Д-р Янева

Мнение от xarkas » 02 фев 2018 21:45

здравейте д-р Янева! пиша ви по повод моя поставена диагноза ПР,приемах сероксат 2 години,после още 2 години золофт,спрях лекарствата за една година но се наложи пак да започна да пия някакви.предписаха ми грандаксин който пия вече 6-та година и искам да спра с тези лекарства защото получих стеатоза на черния дроб и се притеснявам че ако не спра с лекарствата ще си увредя сериозно черния дроб.според вас,възможно ли е да съм си увредил дробът от бензодиазепина който приемам всеки ден по две хапчета в продължение на 6 години.другия ми въпрос е може ли да пия хепапротектори докато пия грандаксин или просто трябва да го заменя с друго лекарство.последния ми въпрос е: може ли с хомеопатични лекарства да заменя грандаксина след време.ще съм ви много благодарен ако ми отговорите.оставям e-mail:ves2016@abv.bg

МарияСт.
Мнения: 1
Регистриран на: 17 юни 2018 23:10

Re: До Д-р Янева

Мнение от МарияСт. » 17 юни 2018 23:20

Здравейте, искам да попитам д-р Янева един въпрос, прия деанксит сутрин по 1хапче, мога ли да шофирам след като пия деанксит?

Forum admin
Мнения: 2889
Регистриран на: 10 авг 2008 01:43
Местоположение: София

Re: До Д-р Янева

Мнение от Forum admin » 18 юни 2018 08:42

За съжаление д-р Янева не е консултирала във форума ни отдавна. Надявам се някой от консултантите ни да Ви отговори.
Ако искаш да узнаеш бъдещето - изследвай миналото!

Отговори

Върни се в “Депресия, тревожност, стрес”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта

cron