Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Преяждането може да е много опасно за тялото ни
Не е просто в резултат на емпатия
реклама

Сероксат

Модератори: админ, консултанти

Сероксат

Мнениеот mimito82 » 04 Май 2010 18:50

Моля някой ако е пил сероксат да сподели как се чувства с този антидепресант.Аз от днес сън на него .Моля без лоши коментари нали знаете че много си внушаваме :P
mimito82
 
Мнения: 16
Регистриран на: 14 Фев 2010 19:44
Местоположение: sofiq

Re: Сероксат

Мнениеот intela » 04 Май 2010 19:27

Аз пих Сероксат близо 2 месеца отначало по 1 табл. а след няколко седмици по 1 и 1/2. Ефекта от него беше много минимален да не казвам че почти нямаше. Имах му много голямо доверие че ще ми помогне но явно не е моя антидепресант. На теб може да ти се отрази много добре нали знаеш че всичко е много индивидуално. Забелязах че Сероксата ми оказа най-малко странични действия в сравнения с други антидепресанти. В момента пия Коаксил от една седмица но много ми се гади и ме боли главата от него.
intela
 
Мнения: 70
Регистриран на: 02 Фев 2010 17:58
Местоположение: София

Re: Сероксат

Мнениеот handmade » 04 Май 2010 19:35

zdrasti! sled tezka razdjala i nawlizane w uzasna depresia mi be6e predpisan seroxat. w na4aloto ne mozeh da spja po zeli nosti i w glawata mi postojanno se wurtjaha uzasni misli i 4uwstwa. sled predpiswaneto mu w kombinazia s tranxen nestata se promeniha generalno, spjah spokojno i kato 4eli trewogite i mislite za problema bjaha iztriti po4ti kato s gumi4ka. ponjakoga zrenieto mi se zamugljawa6e i polu4ih leko izriwane na lizeto - po4ti newidimo, no za men be6e neprijatno (wsi4ko towa wsu6tnost be6e upomenato w listowkata). otrazi mi se dobre. kazaha 4e le4enieto produlzawa mezdu 3 i 6 meseza.sled 3 se po4uwstwah njakak stabilno i bez lekarska konsultazia go sprjah ot wednuz....ne prawete taka!!!! bjah kato narkoman, ne bjah na sebesi, blizo sedmiza bjah kato absoljuten parzal i se 4uwstwah uzasno......organizmut mi be6e swiknal s towa lekarstwo.blizo 20 dni mi bjaha nuzni dokato se powuzstanowja.NO gre6kata be6e absoljutno moja, zastoto e trjabwalo da se spira postepenno, a ne kato men ot raz. we4e sum po dobre-psihi4eski - sunjat mi pak e dosta kratuk, no ne iskam da se towarja sus sledwa6ti 3 meseza. s dwe dumi lekarstwoto e super, no ne zabrawjajte da se konsultirate s lekar i ne go spirajte ot raz, a postepenno. :) uspeh
handmade
 
Мнения: 1
Регистриран на: 04 Май 2010 19:17
Местоположение: sofia

Re: Сероксат

Мнениеот svetleva » 05 Май 2010 13:35

Пия СЕРОКСАТ от седем години. В началото си мислех, че ще го пия кратко, но...не се оказа точно така. Много ми помогна, но беше вторият антидепресант, който пробвах, разбира се, под лекарско наблюдение. Извади ме от дупката, в която бях попаднала. От няколко години правя поддържаща терапия - сутрин по половин таблетка. Чувствам се добре, но около Нова година преживях доста стресиращо събитие, което пак ме запрати надоооооооооолу. Няколко дни лежах безпомощно и си мислех, че съм в плен на вирус, но се оказа моята стара познайница-депресията. Тогава моята лекарка ми предписа по 1 таблетка -пих сероксата така три месеца и сега пак си минах на половинката. Дано при теб също проработи и се окаже твоят антидепресант, но ако не - има други, все някой ще ти пасне. Просто имай доверие на лекаря си и помни, че това е просто болест, с която ще се справиш! Успех и кураж!
svetleva
 
Мнения: 2
Регистриран на: 11 Фев 2010 21:23
Местоположение: софия

Re: Сероксат

Мнениеот mimito82 » 06 Май 2010 20:58

мерси за отговорите
Аз го пия вече трети ден знам че още е рано ама дали съм си внушила по добре съм си .
mimito82
 
Мнения: 16
Регистриран на: 14 Фев 2010 19:44
Местоположение: sofiq

Re: Сероксат

Мнениеот lyubomir » 08 Юли 2010 09:25

Аз бях много зле преди години и отидох след много колебания при един лекар който ми изписа за лечение сероксат. В началото го пиех заедно с ривотрил след това изключих ривотрила и 2 години дори и повече около 3 пиех сероксата чувствах се перфектно и даже го спрях, не изведнъж а постепенно както ми беше казано от лекаря и до ден днешен щях да съм излекуван, но ме забъркаха в едни глупости и в момента чакам наказателно дело никога през живота ми не бях се сблъсквал с полиция и т.н., както и да е сега съм в огромен стрес и постоянен страх и днес съм решил да звънна на лекаря ми макар да не съм го чувал от 2 години и полвина.
Сероксат за мен е най-добрия антидепресант.
lyubomir
 
Мнения: 17
Регистриран на: 08 Юли 2010 08:45
Местоположение: sofia

Re: Сероксат

Мнениеот MARINELA M » 08 Юли 2010 17:52

Извинете ме ако ви задавом тъпи въпроси но имам нужда от инфо значи аз пия сероксат от 6 месеца и мога да кажа пример че доста от симптомите които имах спряха е понякога си имам малко тревожности и отпадналост но все пак минава но имам друг проблем имам спазъм на хранопровода и след всички изследвания излиза че е от нерви искам да ви задам точно тоя въпрос това значи ли че сероксата не ми помага защото спазъма не се влияе
MARINELA M
 
Мнения: 311
Регистриран на: 12 Дек 2009 15:48
Местоположение: sofia

Re: Сероксат

Мнениеот lyubomir » 08 Юли 2010 19:39

Ами какви са били другите Ви симптоми? Иначе според мен това със спазмът трябва да го споделите с лекаря, който Ви е изписъл сероксата и той ще Ви каже как точно да подходите и дали трябва да смените сероксата с друго лекарство, но според мен Сероксата е наи добър като антидепресант и най-изчистен също така за него пише че помага на състояния, на които другите антидепресанти не са помогнали... Психотерапевтът ще ти даде най точен отговор :)
lyubomir
 
Мнения: 17
Регистриран на: 08 Юли 2010 08:45
Местоположение: sofia

Re: Сероксат

Мнениеот MARINELA M » 08 Юли 2010 20:04

Благодаря зя бързя отговор
MARINELA M
 
Мнения: 311
Регистриран на: 12 Дек 2009 15:48
Местоположение: sofia

Re: Сероксат

Мнениеот lyubomir » 08 Юли 2010 20:44

дано съм бил полезен с нещичко ... :cry:
lyubomir
 
Мнения: 17
Регистриран на: 08 Юли 2010 08:45
Местоположение: sofia

Re: Сероксат

Мнениеот MARINELA M » 08 Юли 2010 22:04

ами не ми се пишеше много след като пак нямам настроение но сега да обясня имах главоболие замайване треперене безсъние задух тревожност екстрасистоли и всичко това отмина от сероксата но сега имам спазъм и постоянно оригване и това не се влияе дори и от ривотрила а психиатъра ми пробва ту едното лекарство ту друго първо сероксат и ривотрил после с сероксат и флуанксол после сероксат и тритико и сега сероксат и еспритал ии нищо никакъв ефект а се мъча от 9 месеца или повече вече и з незнам затова попитах във форума дали не означава че сероксата трябва да го сменям
MARINELA M
 
Мнения: 311
Регистриран на: 12 Дек 2009 15:48
Местоположение: sofia

Re: Сероксат

Мнениеот lyubomir » 09 Юли 2010 13:55

Щом е помогнал за всички първоначални симптоми да отшумят и ги няма вече според мен само Ви е от полза сероксата ... А и той ако не се чувствате напълно добре както е във вашия случай може да се пие и по дълго за да помогне аз го пих 2 години и полвина и накрая бях напълно добре. При всеки обаче е индивидуално и затова трябва да се консултирате с лекаря задалжително.
lyubomir
 
Мнения: 17
Регистриран на: 08 Юли 2010 08:45
Местоположение: sofia

Re: Сероксат

Мнениеот creeper » 10 Юли 2010 18:14

Здравейте пия Сероксат от една седмица,натрапливите мисли както и тревожните и страхови изблици ги няма чуствам се леко сънлив и зашеметен с притъпени сетива но спокоен....страничен ефект мога да отбележа потни длани,понякога нервност в краката пия го по 2 на ден и се надявам въпреки неясната ми диагноза да ми помогне и да се върна такъв какъвто бях,защото бъдещето е пред мен.....

Въпроса ми е дали Сероксат оказва някакво влияние на сексуалната функция? и като цяло антидепресантите....и в часност Сероксат дали е противопоказен към Виагра .
creeper
 
Мнения: 12
Регистриран на: 10 Юли 2010 15:50
Местоположение: sofia

Re: Сероксат

Мнениеот lyubomir » 10 Юли 2010 19:51

Незнам с виаграта как си взаимодейства, но оказва въздействие на сексуалните функции като забавя еякулацията това знам със сигурност :)
lyubomir
 
Мнения: 17
Регистриран на: 08 Юли 2010 08:45
Местоположение: sofia

Re: Сероксат

Мнениеот lyubomir » 10 Юли 2010 20:11

А иначе леко сънлив и с притъпени сетива е напълно нормално, а и ти пиеш по 2 хапчета, което не е малко ...
lyubomir
 
Мнения: 17
Регистриран на: 08 Юли 2010 08:45
Местоположение: sofia

Следваща

Назад към Депресия, тревожност, стрес



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта