Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Някои норми за ръста на детето
И имате ли нужда от него
4 храни, които вредят на естествения мирис
Когато заболяването е свързано с възпаление
реклама

Въпрос относно Деанксита?

Модератори: админ, консултанти

Въпрос относно Деанксита?

Мнениеот ??? » 03 Яну 2010 16:11

Взимам Деанксит от няколко дена и усещам леки пробождания в сърцето, не са постоянни а от време на време, не знам дали това е нормално, иначе определено има ефект за 1 седмица ми оправи горе-долу настроението, но за дълготраен ефект срещу тревожност и депресия сигурно са нужни доста месеци, само ме притенснява да не би да има негативен ефект за сърцето и взимаето му го преостанових засега, някъде прочетох, че може да причини дори инфаркт, не знам дали е вярно, но знам, че когато има някви смущение със сърцето като пробождания или прескачания в ритъма му определено не е добре!?
???
 
Мнения: 16
Регистриран на: 21 Дек 2009 17:38
Местоположение: София

Re: Въпрос относно Деанксита?

Мнениеот д-р Цончев » 03 Яну 2010 16:35

Чак да причини инфаркт - не. При предозиране са описани ритъвни нарушения, колапс и прочие явления от страна на сърдечно-съдовата система. Не се препоръчва за употреба при прекаран пресен инфаркт на миокарда.
д-р Цончев
 
Мнения: 25671
Регистриран на: 27 Юни 2006 14:51

Re: Въпрос относно Деанксита?

Мнениеот ??? » 03 Яну 2010 19:03

Значи може да продължа да взимам Деанксит, дали пък пробожданията в сърцето не са и от това, че след като съм взилал Деаксит, употребявам алокохол и кафе?
???
 
Мнения: 16
Регистриран на: 21 Дек 2009 17:38
Местоположение: София

Re: Въпрос относно Деанксита?

Мнениеот ??? » 03 Яну 2010 20:45

също и чета много оплаквания по форумите, че трудно се спирало, защото се появявал световъртеж, различни болки, вече не знам какво да мисля
???
 
Мнения: 16
Регистриран на: 21 Дек 2009 17:38
Местоположение: София

Re: Въпрос относно Деанксита?

Мнениеот iorior3 » 08 Яну 2010 17:29

Oт една уплаха от куче ми остана стягане в главата.Това се случва когато легна.Ужасно е ,страшно е.Сигорна съм че е стрес.Явява се в теменната част.Как да се излекувам?После при упорито безсъние това се засили и сега живея в ада.От това състояние се депресирах.Имам екстрасистоли,особено през нощта.Преди това пиех конкор и хапчета за сън,забави ми се пулса,чуствам се тотално уморена,с тежест в сърдечната област.Спряха ми конкора.Сега съм с една след друга екстрасистоли през нощта.Не мога да спя от тях.Страхувам се много.Пак започнах да пия конкор,пулса ми започна да пада пак.Щитовидната жлеза ми е добре
iorior3
 
Мнения: 5
Регистриран на: 08 Яну 2010 16:53
Местоположение: sofia


Назад към Депресия, тревожност, стрес



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта