Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Те настояват да им бъдат изплатени дължими суми
Става дума за пособието, известно като морселатор
Това съобщи Европейската агенция по лекарствата
Почти всички текстове вече са приети
реклама

АБСТИНЕНЦИЯ ИЛИ ПРОЯВА НА НЕИЗЛИКУВАНА ТРЕВОЖНОСТ?

Модератори: админ, консултанти

АБСТИНЕНЦИЯ ИЛИ ПРОЯВА НА НЕИЗЛИКУВАНА ТРЕВОЖНОСТ?

Мнениеот frankkko » 09 Сеп 2009 00:47

ЗДРАВЕЙТЕ.Пиша ви защото нямам представа как да се измъкна от този омагйосан кръг-депресия-хапчета-неориентирани и незагрижени лекари.Незнайно от какво преди 4 месеца получих паническа атака с голяма доза социофобия.Ходих на психиатър и ми изписа ривотрил 0.5 мл. и антидепресанти-пих ги по схема около 3 месеца и реших да отида при друг психиатър защото явно нямаше ефект от тази програма.Забравих да добавя че тази тревожност,депресия и паника беше съпроводена с чувството за постоянно уриниране.След посещението на втори психиатър и ударна доза от ривотрил 2 мл и нови по силни антидепресанти след месец вече всичко ми е наред-излизам по заведения,срещам се с хора,има живинка в мен която последните няколко месеца се беше загубила.Но както винаги има едно голямо НО.Та да си доидем на думата-изписа ми психиатъра схема за намаляне на ревотрила и увеличаване на антидепресантите и на втория ден както всичко си е наред психически се чувствам здрава -имам цели и се старая да ги постигам-усещам че чувството за уриниране се завръща и някои мимически мускули на устните ми се движат без мое знание.Въпроса ми е-има ли абстиненция и може ли тези признаци да са от това при положение че се чувствам психически добре и смятам че съм излекуван или просто и ясно не сум излекуван????????Моля за мнения .............
frankkko
 
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Авг 2009 23:45
Местоположение: sofiq

Re: АБСТИНЕНЦИЯ ИЛИ ПРОЯВА НА НЕИЗЛИКУВАНА ТРЕВОЖНОСТ?

Мнениеот iwa » 09 Сеп 2009 11:59

Не е абстиненция . Потрепването на устата се дължи на промяната в медикаментите. По принцип то се ,,прави’’ от антидепресанта и освен , че е неприятно не е опасно. Ривотрила действа отпускащо на мускулатурата и за това до сега не си ги имала.Но, при увеличаване на антидепресанта и намаление на ривотрила е нормално да се получат.Не бива да те безпокоят.Понякога те изчезват за 4-5 дни.Но, дори това да не стане, когато антидепресанта се спре те изчезват.
Проблема е в уринирането.
Адреналина който прави страха и паниката не се повлиява от антидепресанта , неговото действие се блокира от транквилантите –ривотрила е точно такъв.За това и с намаляването му уринирането се връща.
Няма алгоритъм за трайно овладяване на тревожността само с медикаменти. Проблема е ,че адреналина се отделя в резултата на мислите ни , а лекарствата не ги променят.
iwa
 
Мнения: 977
Регистриран на: 22 Юли 2008 12:10

Re: АБСТИНЕНЦИЯ ИЛИ ПРОЯВА НА НЕИЗЛИКУВАНА ТРЕВОЖНОСТ?

Мнениеот amira » 09 Сеп 2009 12:05

Здравей. Моето мнение е, че това не е никаква абстиненция, а е старото ти заболяване, което се обажда заради понижените дози. Това, че си се чувствал добре с лекарствата, не означава, че си се излекувал напълно. Лекуващия ти лекар най-точно ще прецени дали да продължиш намаляването им или още известно време да караш на тази доза, и след това пак да пробва с намаляване.
amira
 
Мнения: 120
Регистриран на: 05 Апр 2009 18:25


Назад към Депресия, тревожност, стрес



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта