ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Рядкото заболяване се проявява веднага след раждането
Бактериите не получават шанс да развият резистентност
Какво е разумно да очакваме от тях?
Плевралният излив може да е причина за задух

С какво да заместя Лексотан ? ( Постепенно, вероятно...)

Модератори: админ, консултанти

UseraBG
Мнения: 2
Регистриран на: 01 ное 2016 09:58

С какво да заместя Лексотан ? ( Постепенно, вероятно...)

Мнение от UseraBG » 01 ное 2016 10:12

Здравейте, аз ще питам и някой терапевт, но искам поне да ме информирате, ако е възможно.

Пил съм го около 2 месеца - нередовно, средно по 2 макс. на ден. (3mg.)
Преди години съм приемал рисполукс и ривотрил за кратко.
В момента Лексотан НЕ ми е изписан и занам, че е противопоказен като цяло, даже прочетох един коментар, една жена твърди че е стигала до 18 на ден и си е направо наркотик.
Изписан ми е Тритико - по половин първоначално... но започнах по цяло по-рано от седмица - само веднъж. И нещо се почувствах замаян, леко гадене, то и без това съм нестабилен... вестибуларния апарт ми бил по-чувствителен.

Тритико не го приемам към момента. И за да бъда обективен, терапевта, при който бях полседно ( само веднъж при него) ми писа по пощата следното последно:
Здравейте господин *****,

Ако не желаете да приемате медикаменти, което аз не приемам за
разумно, ще трябва да имате редовни срещи с клиничен психилог или
психотерапевт поне веднъж седмично. Прoверете дали това е възможно в града ви.

д-р ********
Благодаря.

UseraBG
Мнения: 2
Регистриран на: 01 ное 2016 09:58

Re: С какво да заместя Лексотан ? ( Постепенно, вероятно...)

Мнение от UseraBG » 01 ное 2016 10:17

П.С : Смятам , че нямам кой знае каква зависимост, на 22г съм, не пия и не пуша, по-скоро е "импулсно", тъй като особено като се храня се успокоявам из без да е минало кой знае колко време от пиенето на хапчето.

д-р Цончев
Мнения: 33264
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: С какво да заместя Лексотан ? ( Постепенно, вероятно...)

Мнение от д-р Цончев » 03 ное 2016 21:32

Споредмен не сте го взимали толкова дълго, пробвайте да го замените с различни фитопрепарати като начало.

Отговори

Върни се в “Шизофрения. Циклофрения. Психично здраве”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост