ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Риби в депресия помагат за разработване на антидепресанти
Мнението е на експерти по въпросите на грипа
Ето кои са подходящите грижи за кожата.
Може ли един размер да пасне на всички мъже?

Моля за съвет :(

Модератори: админ, консултанти

flower88
Мнения: 17
Регистриран на: 21 фев 2012 12:35

Моля за съвет :(

Мнение от flower88 » 21 фев 2012 13:26

Здравейте, много съм объркана и моля за мнения на какво може да дължат моите симптоми..
Всичко започна с една болка в тазо-бедрените стави, около два месеца.Ставите само ме боляха без подуване и зачервяване и ме мъчеха само като лежа или съм седнала.След това Декември месец отидох на лекар за тези болки и ми изписаха антибиотик.Но на другия ден след като бях почнала да го пия (казва се Клиндамицин) вдигнах рязко температура 38 градуса с треска.Така три дена бях с тази температура.На 24.12 отидох по спешност в болницата,защото вече не издържах..пуснаха ми кръвна картина и урина.Всичко беше в норма само левкоцитите бяха 17.8.Казаха ми да спрах антибиотика и да почна друг (Аксеф).В следващите дни се почуствах добре температурата почна да пада, левкоцитите се нормализираха..Но след три дена отново вдигнах температура 38.3.Започнах изследвания- ехограф- всичко в норма,чернодробни изследвания, захар -норма, АST-124,Waaler rose-13.5 (14 горна граница),СУЕ тогава беше 17 мм. при нормални 12,хламидии-отр.,Crp-0.83 при норма 0.8..белтък в кръвта,пикочна киселина-норма.През тези дни докато се изследвах температурата се нормализира от само себе си. Междужременно започнах да чувствам замайване на главата, доста неприятно и постоянно усещане. На 13.01.2012 получих остра уртикатия по цялото тяло,и се лекувах с урбазон ,алергозан и кортикостероиди.Така и не се разбра причината за нея.Посетих ревматолог неговата диагноза беше дисеминиран лекарствен лупус.Пусна ми АНА скрининг-положителен се оказа (1.337, при горна граница 1) И С3 и С4 в норма.Но аз започнах да усещам изтръпване на главата и крайниците,мравучкане (и още ги имам).Ходих на невролог,нямало нищо страшно ми каза той, от разстройство било на нервната система.Ревматолога отново ми пусна кръвни изследвания, но щом видя че, CRP ми е добре, доста некоректно ми се
скара, че съм здрава и да си ходя..Така две седмици след това наред с тези неврологични усещания, които имам ми се поду и един лимфен възел на врата, който ме боли.Ходих на лекар УНГ той каза, че имам възпалено ухо и пак съм на антибиотик:(Моля, кажете ми какво става с мен :(За какъв лекар съм....

Отговори

Върни се в “Лупус Еритематозус. Ревматоиден артрит. Системни заболявания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron