ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Стандартното лечение на киселини може да увреди черния дроб
Аспермия - причини, симптоми и лечение
Отключва осезаеми промени в детския мозък

Кафеникаво течение след цикъл

Модератори: админ, консултанти

vivian123
Мнения: 1
Регистриран на: 13 авг 2011 22:28

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от vivian123 » 13 авг 2011 22:31

Много съм притеснена.. още нямам цикъл, но с майка ми ходихме на гинеколог и той каза, че всичко ми е наред имам и би трябвало да ми дойде до края на това лято,но днес забелязах кафеникаво течение...това нормално ли е ?
П.С. на 14 години съм

darita
Мнения: 1
Регистриран на: 15 авг 2011 15:22

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от darita » 15 авг 2011 15:35

Здравейте!

Виждам, че отдавна не е писано по темата, но въпреки това се надявам, че някой ще ми отговори. В началото на 2.08 ми дойде цикълът,който закъсня с 2 дни, като както обикновено продължи една седмица. Но на 13- ти забелязах, че бельото ми се цапа с някакво странно течение, което помислих в началото отново за мензис, но се оказа, че просто е с подобен цвят, малко по- тъмно. Продължи и на 14-ти, а днес вече е доста по - светло. Поразрових се из форумите и се ужасих - симптом за извънматочна бременност, киста? Знам , че нищо не може да замени преглед при гинеколог и предполагам, че утре ще отида, но след доста разкази намам много доверие на тези в нашия град и гледам по всякакъв начин да го избегна. Благодаря предварително!

Lidi
Мнения: 1392
Регистриран на: 01 сеп 2009 11:59
Местоположение: Варна

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от Lidi » 15 авг 2011 17:01

Отивай на доктор! Тук можем само да гадаем, какво и що. :)

Зацапване има и при овулация между другото, освен споменатите по-горе от теб. И други причини също има, няколко, но така или иначе с догадки не става.

patrisha
Мнения: 1
Регистриран на: 02 юни 2012 18:49

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от patrisha » 02 юни 2012 19:00

Здравейте!
Казвам се П. и съм на 17 години. Имам приятел от близо 10 месеца,водим сексуален живот, и от 3 години пуша цигари (ако има значение де) ..
До тук -добре,но много се стреснах на нещо,което стана наскоро. Попринцип имам бяло течение и донякъде съм му свикнала,но в един момент (седмица след края на цикъла ми), на бикините ми остана нещо,което наистина нямам идея как да го нарека.На вид приличаше на съсирена кръв,но не мисля,че е това.Сигурно 4 дни вече продължава да го има и съм доста притеснена.Наскоро ми откриха анемия а и имам ниско кръвно..Мислех,че това е причината,но..май греша.
Черешката е,че напоследък постоянно ме боли корема от както ми дойде(20.05),малко ми се гади и имам огромна нужда от съвет :( Вкарвам си огромни филми в главата покрай всичко това..Наистина ще съм ви страшно благодарна,ако имате някакви идеи какво да правя..За сега не искам да притеснявам приятеля ми и за това и не съм му казала,но съм разтревожена :| ..
Благодаря предварително :)

Forum admin
Мнения: 2610
Регистриран на: 10 авг 2008 01:43
Местоположение: София

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от Forum admin » 02 юни 2012 19:52

Здрвейте П.,

Предпололожение - направете си изследване за хламидия.

Естествено може и да е друго, но щом водите полов живот, тези симптоми са характерни за хламидиална инфекция, така че първо проверете за наличието и'!
Ако искаш да узнаеш бъдещето - изследвай миналото!

д-р Цончев
Мнения: 33509
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от д-р Цончев » 03 юни 2012 19:40

АГ правил ли е преглед?
От къде е тази анемия?

ivana7
Мнения: 22
Регистриран на: 08 фев 2012 12:24

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от ivana7 » 08 мар 2013 12:40

здравейте!на 23г съм и ми миналият месец 2-3 дни след като ми свърши цикъла се появи кафеникаво течение което беше мн слабо и беше за 2 дни!този месец си ми дойде нормално цикъла безникаква промяна но сега 6 дни след цикъла се появи пак кафяво течение което е мн слабо!Преди никога не съм имала такова течение!Но и не съм ходила преди на гинеколог!нямам никъкви болки или сърбежи или каквито и да са др симптоми сварзани с кафявото течение!Ако може да ми обясните в следствие на какво може да се дължи и да ми препоръчате някой добър гинеколог в София!Благодаря ви

obgynmedical
Мнения: 100
Регистриран на: 11 яну 2013 13:52
Местоположение: Варна

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от obgynmedical » 08 мар 2013 13:23

spotting около овулацията.
идете на преглед 14 дни след първия ден на мензиса
АГ специалист Варна

sisi1993
Мнения: 2
Регистриран на: 10 май 2013 10:58

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от sisi1993 » 10 май 2013 11:02

Zdraveite na vsi4ki iskam da popitam nqkoi po zapoznat s tezi neshta...bqx v cikal...sled kato mi svarshi po4na da imam kafqvo te4enie na kakvo se dalji tova

Forum admin
Мнения: 2610
Регистриран на: 10 авг 2008 01:43
Местоположение: София

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от Forum admin » 10 май 2013 14:01

Моля, пишете на кирилица!
Ако искаш да узнаеш бъдещето - изследвай миналото!

sisi1993
Мнения: 2
Регистриран на: 10 май 2013 10:58

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от sisi1993 » 05 юли 2013 01:04

Аз ходих на лекар и ми казаха че имам киста...това ми е проблема на мен с това кафяво течение.

Емие
Мнения: 1
Регистриран на: 28 авг 2014 15:41

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от Емие » 28 авг 2014 16:38

Здравейте ! Моля Ви за съвет, защото и аз съм притеснена.
Към 5 август започна редовния ми цикъл и свърши за 4-5 дена. Обаче към 20 август ме изненада кафяво зацапване на бельото и така по малко и до днес има. До сега не ми се е случвало. На 45 години съм . Какво може да е ? Какво ще ме посъветвате ?

Kr1s1t0o0
Мнения: 1
Регистриран на: 30 ное 2015 17:26

Re: Кафеникаво течение след цикъл

Мнение от Kr1s1t0o0 » 30 ное 2015 17:27

Отново ми се появиха кисти на яйчиниците. Изписаха ми противозачатъчни Мидиана 28. Пия ги от 1ят ден на цикъла. До момента продължавам да имам цикъл. Днес ми 18 ден. Върви по - слабо, на моменти само капки. С тъмна кръв почти черна и понякога съсиреци. На какво може да се дължи.

Отговори

Върни се в “Секс и сексуални проблеми. Полова система - ЖЕНИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта

cron