ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Пийте чай от джинджифил
Хората на 90 - 102 са по-щастливи от 51 – 74-годишните
Преувеличават ли мъжете в страданията си
Формула дава резултата според пол, ръст, тегло и възраст

Проблем с Ясмин

Модератори: админ, консултанти

zefirova
Мнения: 50
Регистриран на: 29 мар 2010 13:22
Местоположение: sofia

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от zefirova » 02 апр 2010 08:34

Бих искала да споделя и моето мнение за Ясмин, който пих в продължение на година, а после го спрях. Имах лека пигментация на лицето, останала от бременността, която по време на приема на хапчето се подсили много силно. Но това не е най-лошото. Всички знаем, че контрацептивите увеличават риска от тромбози и свързаните с тях инциденти. Жените, които пушат и взимат ясмин са изложени на особено висок риск, още повече, ако са над 30-35 години. Четох, че тези дами - над 30 и пушачки не бива да взимат ясмин. Хапчето съдържа една субстанция, наречена, дроспиренон, която води до повишено тромбообразуване. Млада жена в Швейцария получи емболия и остана жива, но парализирана за цял живот заради ясмин. Аз спрях ясмин и се чувствам по-добре. Не се доверявайте на това, което се рекламира на всяка цена. Все пак фармацевтичните компании имат една цел и тя е да продават.

mariana_0808
Мнения: 1
Регистриран на: 15 юни 2010 10:13
Местоположение: София

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от mariana_0808 » 15 юни 2010 10:36

Прочетох много мнения за проблеми с ясмина!Аз го вземам от 4 месеца ,но никога до сега не бях вземала противозачатъчни!Искам да споделя как ми действат.Когато първия месец го взех от първият ден на менструалния ми цикъл не ми спря кървенето близо две седмици !Направо изпаднах в паника ,като се има в предвид че нормално ми върви 3 дни!Следващите месеци нямах никакъв проблем !Значи свършват хапчетата ,минават два дни и на третият ми идва !Продължителността на цикъла ми се регулира и сега не забелязвам никакви странични ефекти от приема на ясмин!Моят съвет е ,първият път когато започвате да приемате ясмин да го вземете от първия ден на спиране на цикъла ви!Може би си е до организъм ,но при мен няма никакви странични ефекти -нито повишаване на теглото нищо!Но спонед мен трябва да сте здрави и да не пушите !

veselina_g
Мнения: 1
Регистриран на: 18 юли 2010 11:48
Местоположение: sofiq

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от veselina_g » 18 юли 2010 11:51

Здравейте.
Употребявам "Ясмин" вече 6 месеца. Чух, че трябва да направя почивка един месец. Вярна ли е информацията? И какво би станало ако пропусна почивката?
Благодаря ви предварително.

yasmin
Мнения: 1
Регистриран на: 17 сеп 2010 21:08
Местоположение: софия

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от yasmin » 17 сеп 2010 21:16

Някои от женските ми хормони са ниски и гинекологът ми препоръча Ясмин. 2 седмици след като ги вземах започнаха адски, много силни болки в корема, гадене, диария и трябваше да ги спра..Болките се появяваха 3 часа след приемането на една таблетка и продължаваха с часове наред. Дори си помислих, че това е някакъв грип, но симптомите се появяваха само след приема на таблетката. Това нормално ли е, и знак ли е, че трябва да ги прекратя или ми трябва допълнителна лекарска помощ.. :roll:
Благодаря... :cry:

aneliqmalukova
Мнения: 1
Регистриран на: 15 яну 2011 00:05
Местоположение: София

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от aneliqmalukova » 15 яну 2011 00:12

zdraveite az sa6to piq qsmin po lekarsko prespisamie postoqnno mi se gadi no lekarkata mi kaza 4e ne mojelo da e ot hap4etata 4uvstvam se otpadnala i postoqnno mi se spi nqkoi imal li e moq problem.\\\neznam na vas kak vi vliaqt no az i napalnqvam ot tqh makar 4e lekarkata mi se kalne6e 4e nqma da stane

zara21
Мнения: 1
Регистриран на: 12 авг 2011 15:05

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от zara21 » 12 авг 2011 15:09

Здравейте на всички. Искам да попитам следното: До сега не съм пила противозачатъчни (ако си ги купя сега ще ми е за 1-ви път), проблем ли ще е ако не започна да ги пия от 1-я ден на цикъла, а след като вече ми свърши, тъй като в момента нямам възможност да си ги купя?

ani203169
Мнения: 4
Регистриран на: 10 фев 2013 15:38

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от ani203169 » 10 фев 2013 15:45

Искам да попитам трябва ли да се прави почивка през известен период от време,докато приемам Ясмин,защото гинеколога ми каза,че не е необходимо.И по принцип,когато реша да имам бебе,колко време преди това трябва да прекратя приема на Ясмин.

ani203169
Мнения: 4
Регистриран на: 10 фев 2013 15:38

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от ani203169 » 10 фев 2013 15:46

Забравих да добавя,че приемам Ясмин,повече от година.

ani203169
Мнения: 4
Регистриран на: 10 фев 2013 15:38

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от ani203169 » 10 фев 2013 15:52

Аз също пуша и съм на 20 години.Но това е единственият начин да се предпазвам от бременност и само така съм спокойна.Въпреки,че не съм имала полови контакти от 7 месеца,не съм спирала хапчетата,защото имат един положителен ефект.По принцип страдам от болезнена менструация,но откакто приемам таблетките нямам болки,колкото до другите неща-на мен лицето ми се изчисти и не напълнях,дори отслабнах.

obgynmedical
Мнения: 100
Регистриран на: 11 яну 2013 13:52
Местоположение: Варна

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от obgynmedical » 11 фев 2013 22:32

По принцип може и да не се прави пауза.
Като го спрете следващите 2-3 месеца са особено 'опасни" за зачеване.
Спрете цигарите.
Направете си и цитонамазка.
АГ специалист Варна

ani203169
Мнения: 4
Регистриран на: 10 фев 2013 15:38

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от ani203169 » 02 авг 2013 15:22

Iskam da popitam kolko % e efikasnostta na hapchetata,zashtoto vupreki che gi piq prodaljavam da polzvam i prezervativi,I nalaga li se da polzvam i prezervativ + hapcheta,ili sum dostatu4no zashtitena ot hap4etata?

veneta.todorova.56
Мнения: 3
Регистриран на: 16 ное 2013 00:19

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от veneta.todorova.56 » 16 ное 2013 00:55

jiveq v ispaniq. tuk katigori4no otxvarlqt tezi xap4eta.az sam v menopauza i mi predpisaxa novite xap4eta DAYLETTE.straxotni sa nikakvi problemi.potarse ti gi v BG

tedka
Мнения: 1
Регистриран на: 24 ное 2013 20:08

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от tedka » 24 ное 2013 20:13

Trqbvashe da zapo4na nova opakovka Qsmin v nedelq.Shte moga li da zapo4na novata opakovka ot vtornik zashtoto 4ak togava shte moga da si kupq.Stava vupros za zapo4vane na nova opakovka sled 7 dnevnata pausa!

DashkinSergey
Мнения: 1
Регистриран на: 03 яну 2017 09:38

Проблем с Ясмин

Мнение от DashkinSergey » 03 яну 2017 20:23

Пия Ясмин от дълго време и пропуснах хапче в третата седмица , а вечерта преди това имах полов контакт с приятеля ми и той свърши в мен , на сутринта видях ,че съм пропуснала хапчето и го изпих , но ми е много притеснено , не знам дали да пия сега ескапел или направо да почна нова опаковка ясмин без прекъсване... ако някой знае нещо по въпроса моля пишете

д-р Цончев
Мнения: 33530
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от д-р Цончев » 03 яну 2017 21:32

Доколкото съм наясно трябва да продължите схемата по която сте го приемали до момента. За всеки случай се посъветвайте с АГ лекаря си. Т.е. не би трябвало да има нужда от ескапел.

Отговори

Върни се в “Предпазване от забремяване (контрацепция)”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron