ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Дори в малки количества провокират стомашен дискомфорт
Схващането, че застрашават само жените е много грешно
Промените в изхожданията при бебето могат да насочат към серио...

Проблем с Ясмин

Модератори: админ, консултанти

XS_
Мнения: 8
Регистриран на: 18 май 2008 11:05

Проблем с Ясмин

Мнение от XS_ » 18 май 2008 11:17

Здравейте!
Бих искала да ви попитам следното:
От 09.05.08, приемам таблетките Ясмин.След цикълът ми се появи зацапващо кървене, което в последствие спря.
Проблемът е, че се появи отново по време на секс и не беше зацапващо, а доста обилно, някъде по средата на акта.Днес продължавам да го имам.Опасно ли е това и трябва ли да прекратя противозачатъчните, след като свърша първата опаковка?

Д-р.Хинкова
Мнения: 3765
Регистриран на: 16 яну 2008 12:09

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от Д-р.Хинкова » 18 май 2008 17:30

В началото на приема на препарата се наблюдават атипични кръвотечения.Ако те продължат и следващият месец,трябва да се консултирате с гинеколог.

XS_
Мнения: 8
Регистриран на: 18 май 2008 11:05

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от XS_ » 19 май 2008 12:24

Благодаря ви за отговора Д-р Хинкова, но това означава ли, че всеки път, когато правя секс ще се появява това "атипично" кървене ? :roll: Защото, ако е така ги спирам на момента, макар че знам колко е опасно... :(

Д-р.Хинкова
Мнения: 3765
Регистриран на: 16 яну 2008 12:09

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от Д-р.Хинкова » 21 май 2008 12:09

Не,разбира се ,че няма да е така непрекъснато.Смятам,че следващият месец няма да е така,но ако кървенето продължи трябва да се консултирате с гинеколог.

GalenaSmilqnova
Мнения: 1
Регистриран на: 30 ное 2008 18:12

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от GalenaSmilqnova » 30 ное 2008 18:18

Здравейте, искам и аз да се присъединя към темата Ясмин. По точно искам да изкажа неудобрението си спрямо медикамента. Приемала съм го преди няколко месеца и имах редица странични ефекти. Четох и по най-различни форуми, търсех из Интернет информация за Ясмин - доста лоши отзиви са писани. Разбира се има момичета, които си го вземат на своя глава подлъгани от реклами, или защото някой им казал че ще им изчезне акнето, но има жени които са го вземали с лекарско предписание. При тях е чудно какво се случва?!

mimozkata
Мнения: 51
Регистриран на: 07 авг 2008 11:13

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от mimozkata » 19 дек 2008 22:20

искам да споделя и да помиля за съвет :пия парвата си опаковка ясмин както е написано от 1 ден на менструацията но кървенето продулйава вече 8 ден и така като гледам не е трягнало да сваршва.Нормално ли е това в мн форуми четох там някои казват че е нормално др не нз на кои да вярвам

mimozkata
Мнения: 51
Регистриран на: 07 авг 2008 11:13

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от mimozkata » 20 дек 2008 09:20

забравих да кажа чев момента успоредно с ясмина пия и аксеф 500(антибиотик)за вазпаление на тръбите ли бе6е нз.наистина раз4итам на вас .от два месеца само се тапча с хапчета за тия глупави генекологични проблеми и ми писна ве4е. :( :( :(

Dianicata
Мнения: 3
Регистриран на: 26 яну 2009 14:04

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от Dianicata » 26 яну 2009 14:33

Предписаха ми го като най-слабия и "чист"препарат след години проблеми и изследвания,сто вида хапчета и експерименти,пия го около 1 год....искам да знам има ли нещо още по-добро в химическо отношение ..т.е по-чисто и леко за организма , знам че е малко наивно ,но все ми се иска хапче,което още по-малко да вреди ...знаете ли такъв продукт..

XS_
Мнения: 8
Регистриран на: 18 май 2008 11:05

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от XS_ » 27 яну 2009 13:09

Здравейте, момичета!
Аз започнах тази тема преди 9 месеца и вече мога да ви дам отзиви, тъй като не съм прекъсвала приемането на Ясмин досега.
По принцип не съм имала проблеми след началото, дори забелязвам повече плюсове.Кожата ми от мазна, стана нормална, а окосмяването по тялото ми значително намаля.Това го забелязах през последните 3-4 месеца.Точно както е описано в листовката, таблетката явно влияе върху тези неща.

Единственият недостатък е, че гърдите ми се подуват леко и започват да ме наболяват по никое време.Нормално е да ми се случва непосредствено преди цикъл, но сега има поне 15дни, докато ми дойде.Не напипвам бучки, нито нещо нередно, но все пак бих искала да помоля д-р Хинкова, или някой друг специалист да ми отговори, тъй като обичам да съм наясно какво става с мен.

Благодаря ви!

Dianicata
Мнения: 3
Регистриран на: 26 яну 2009 14:04

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от Dianicata » 27 яну 2009 16:32

Да и аз бих искала такова мнение...аз например изобщо не правя толкова коментираните "почивки" -по препоръка на гинеколога/"Не ви трябва почивка...ми те германките ги взимат направо като бонбони , за да са красиви ....по 10 години и повече"/,а и съм имала проблем като спра....пила съм ВСИЧКО-Дуфастон,Марвалон,Мерсилон,Логест,Цилест,Фемоден,Жанин...и странична химийка...за овулацията,при мен твърдят,че дори е генетично-"като поискате един ден бебе ...никакъв проблем,при вас не е физически проблем.. и майка ви е била така ,пък я се вижте,не се притеснявайте има си инжекции за всичко,ще си имате здрави деца.."Та..сега съм на Ясмин около година ..почти ок..отслабнах,косата ми е супер,няма и косъмчета в повечко,но сага е ново 20 задържам убийствени количества вода,а това на прословутия ми и ужасно скъп гинеколог му се струва "ИЗМИШЛЬОТИНА на младо и суетно момиче"...затова питам и за друг такъв лек препарат и отзиви...ух излях си го

mimozkata
Мнения: 51
Регистриран на: 07 авг 2008 11:13

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от mimozkata » 08 фев 2009 20:30

пия ясмин искам да попитам мога ли да позволявам на приятеля ми да сваршва в мене .мн благодаря предварително .

tea
Мнения: 2
Регистриран на: 23 ное 2007 00:54

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от tea » 17 апр 2009 23:37

Аз пих Ясмин 3 години, с прекъсвания на 1,5 години, по собствена преценка. Причината беше - нередовен цикъл и понеже не исках да стоя на тръни и да ходя с тампоните всеки ден на работа, да се чудя сега ли ще е или след 30 дена, пиех ли пиех. Странични ефекти нямах. И преди съм пила и Цилест и Диане -35 - проблеми никакви. Сега го спрях, защото вече смятам, че е дошло времето за бебе и трябва да се изчистя от хормоните. Спрях го в началото на декември, дойде ми на 30-я ден и после - тц до март месец, когато намерих време да отида при гинеколога си. Е, пих дуфастон, дойде ми, сега не знам кога да чакам следващо влючване :P . А как ще забременявам - хич не ми е ясно. Моят лекар казва, че може да се оправя след раждането, може и никога да не се оправя :evil: .
Mimozkata - при противозачатъчните, шансът за предпазване е 99 %. Можеш да забравиш да го изпиеш, или да се забавиш, а и не забравяй преди всикчо безопасния секс - използвайте кондоми - това ми е препоръката. В днешно време - доверие само на себе си. Бъдете здрави.

hahobyorki
Мнения: 1
Регистриран на: 11 юли 2009 10:58
Местоположение: sofia

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от hahobyorki » 11 юли 2009 11:01

zdraveite pih Qsmin okolo 8 mesetza,posle po moq pretzenka po4ivah v mesetza.Sega oba4e v na4aloto na vtorata opakovka polu4ih probivno kurvene,koeto produljava treti den.Kakvo trqbva da napravq i do kolko tova e normalno?Mersi predvaritelno :?:

squirrel
Мнения: 1
Регистриран на: 27 сеп 2009 11:22
Местоположение: sofiq

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от squirrel » 27 сеп 2009 11:27

Моят въпрос е дали мога да започна да пия хапчетата без да съм в цикъл,супер нередовен ми е и едва ли не заради това трябва да ги пия.Четох листовката и се чудя,дали все пак да чакам да ми дойде... :roll:

mimiturboto
Мнения: 1
Регистриран на: 12 дек 2009 15:43
Местоположение: sofiq

Re: Проблем с Ясмин

Мнение от mimiturboto » 12 дек 2009 16:03

Здравейте,моля за бърз отговор!!!
Пия Ясмин от 6 дена-първите няколко вечери изобщо не можах да спя.Имах топли и студени вълни,гадеяе ми се.След приема на 5-тата таблетка започнах да чувствам леко изтръпване на дясната ръка и като че ли я усещам по-слаба.Обадих се на гинеколога ми и той ми каза,4е било нормално-най-вероятно организма ми се приспособявал,нямало проблем.Моя приятелка имаше същото оплакване за ръката и нейната докторка и каза незабавно да ги спре.
Какво да правя?

Отговори

Върни се в “Предпазване от забремяване (контрацепция)”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост