ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Не всички последствия се усещат на момента!
За мъжете, които искат да станат бащи на здрави деца
Бета глюканът е сред най-мощните имуностимулатори

Джаз /Yaz/

Модератори: админ, консултанти

complicated
Мнения: 9
Регистриран на: 10 мар 2009 16:46

Джаз /Yaz/

Мнение от complicated » 13 яну 2010 22:17

Искам да ви попитам някои пие ли новите противозачатъчни Джаз? За тях пише, че са най-модерните, най-нискодозираните и с най-малко странични ефекти. Но видях в един английски сайт няколко отзива за тях, че причиняват, припадъци, емболия, тромбози. После видях това клипче: http://www.youtube.com/watch?v=cdAr1MOF ... re=related
От седмица приемам тези противозачатъчни, но сега като видях това и се уплаших. Много се чудих дали да почна да ги пия. Толкова неща съм чела. Някъде пишат за това колко са вредни противозачатъчните и какви неща причиняват, а на други места пък чета, че съвременните хапчета помагат и предпазват от същите неща (като рак например). Вече не знам на кое да вярвам. Особено сега като прочетох тези отзиви и се притесних.

d.dobreva
Мнения: 20
Регистриран на: 01 дек 2008 13:00

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от d.dobreva » 14 яну 2010 14:43

Истината е, че абсолятно всички орални контрацептиви(както всъщност и всички останали медикаменти) имат множество странични ефекти, в това число умболия, тежки сърдечносъдови проблеми и дори смърт. Истина е също и че тези странични ефекти са изключително редки.
Моят съвет е, преди да започнеш да приемаш някакви контрацептиви, задължително да се посъветваш със специалист, на който да обясниш имаш ли някакви здравословни проблеми, заболявания на сърцето или съдовете, висок холестерол, някакви алергии и др. Лекарят е този, който най-добре може да прецени, подходящ ли е за теб методът на орална контрацепция, и кой точно препарат е за теб. Трябва да знаеш, че не винаги най-новия препарат или този който използват твоите приятелки е най-подходящ и за теб. Всичко зависи от особеностите на твоя организъм и индивидуалната понсимост към хормонални препарати.

complicated
Мнения: 9
Регистриран на: 10 мар 2009 16:46

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от complicated » 15 яну 2010 01:37

Благодаря за отговора. :)
Гинеколога ми ги изписа. Определено не бих почнала да приемам такова нещо, ако съм го видяла от другаде. Не съм приемала дръг път противозачатъчни. Надявам се да ги понеса добре. За сега няма нищо в резултат от тях, но е милало само седмица. :)

spoiler
Мнения: 1
Регистриран на: 05 апр 2010 20:18
Местоположение: sofia

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от spoiler » 05 апр 2010 20:20

zdraveite,malko kusno se vklu4vam no iskam da vi kaja 4e purvo e nai dobre da vi napravqt izsledvane na 4erniq drob.Za6toto i na men yj mi qma6e ni6to no v posledtvie se okaza 4e 4erniqt mi drob ne go priema dobre i se naliji da mi smenqt hap4etata

д-р Цончев
Мнения: 33264
Регистриран на: 27 юни 2006 14:51

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от д-р Цончев » 08 апр 2010 08:08

Моля, пишете на кирилица!!!.

notexist
Мнения: 1
Регистриран на: 02 юни 2010 02:37
Местоположение: София

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от notexist » 02 юни 2010 02:47

От една седмица съм на Джаз, пия ги заради киста на левия яйчник. Тъй като в листовката пише за повишено внимание около черния дроб и сърцето, искам да попитам следното: Болна съм от Анемия и точно в тези два органа имам голямо натрупване на желязо. От утре започвам да пия хапчета (Ферипрокс) за отстраняването му. Трябва ли да се притеснявам за нежелани лекарствени реакции?

malka_6ef4ica
Мнения: 1
Регистриран на: 11 юни 2010 22:42
Местоположение: sofiq

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от malka_6ef4ica » 11 юни 2010 22:47

Здравейте момичета:) Аз съм една девойка която от скоро пия противозачатъчните "Джаз". Искам да знам всъщност, редовен ли е цикъла впоследствие пиенето на хапчетата и ако "ДА" кога става това. Ще се радвам да ми пишете:)))

slan4itse
Мнения: 45
Регистриран на: 10 юни 2010 13:47
Местоположение: sofia

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от slan4itse » 12 юни 2010 18:48

Привет! От 6-7 месеца пия "Джаз", които са ми предписани от гинеколог, поради наличието на кистозни яйчници. Преди това пиех "Жанин", но гинекологът ми ги смени, защото тези били по-добри и по-пречистени. Аз лично имам усещането, че са доста по-ниско дозирани, защото сега цикълът ми е по-обилен отпреди, когато бях на "Жанин". Когато се приемат противозачатъчни хапчета цикълът е редовен и идва по едно и също време - освен контрацепцията, това е другата причина да бъдат предписвани. При приема на "Джаз" цикълът ми идва на 27-28-мия ден от началото на таблетките, т.е., когато съм на 3-тата или 4-тата бяла таблетка.

drasia
Мнения: 1
Регистриран на: 15 юни 2010 22:34
Местоположение: sofia

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от drasia » 15 юни 2010 23:01

Здравейте! Искам и аз да се включа към темата. Никой не уточни годините си. Аз пия Джаз от 10 дни и също толкова кървя. Явно е нормално, тъй като са с ниско съдържание на хормони.Дано следващият месец е по-кратко. Искам да уточня, че съм на 35 г. Ако е същото явно ще ги сменя.

anichka_86
Мнения: 1
Регистриран на: 19 юни 2010 09:41
Местоположение: sofiq

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от anichka_86 » 19 юни 2010 09:50

Здравейте! Аз пия Джаз вече 3 месеца! Но в момента съм пропуснала 2 хапчета! Пила съм ги редовно до 16 ден! Какво ще ме посъветвате да правя? В листовката пише, че може да приема последните 4 бели таблетки и след това да започна нов блистер! Питам се обаче дали ще ми дойде???

KristinEvelin
Мнения: 1
Регистриран на: 28 авг 2010 14:15
Местоположение: sofia

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от KristinEvelin » 28 авг 2010 14:19

здравейте, 2 години пиех жанин и съм мн доволна, много добре ми понасяха но ми препоръчаха джаз защото били по добри, проблемът е че имам срастване на черният фроб а в една от статийте тук прочетох че пишело с повишено внимание за черният дроб и се питам дали не е опастно да ги взимам, бях ги започнала един месец но ги прекъстнах през този период нямах усещания за странични ефекти но все пак някой знае ли неяо повече и да сподели ако ги приема дълго как ги понася има ли ефекти

radito_
Мнения: 21
Регистриран на: 19 май 2010 10:55
Местоположение: София

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от radito_ » 08 яну 2011 11:30

Здравейте, приемам Джаз по предписание на гинеколожката ми от 4 месеца и цикъла ми идваше редовно, до този месец в който никакъв го няма... Възможно ли е да се дължи на хапчетата или причината може да е друга? Друго което забелязах е, че от приема на тези противозачатъчни цикъла ми стана доста оскъден...

Seya
Мнения: 1
Регистриран на: 10 яну 2011 21:53
Местоположение: sofiq

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от Seya » 10 яну 2011 22:00

Привет (:
Гинеколожката ми изписа Джаз. До сега не съм пила противозачатъчни. Взех ги и искам да ги започна веднага, но на листовката има като вариант само 1 ден от цикъла до 5. Можете ли да ми кажете дали мога да ги започна сега. Цикълът ми свърши преди 2 седмици?

KALINAAA
Мнения: 1
Регистриран на: 23 фев 2011 17:59
Местоположение: sofia

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от KALINAAA » 23 фев 2011 18:10

ПИЯ ДЖАЗ ОТ 4 МЕСЕЦА.ГИНЕКОЛОГЪТ МИ ГИ ИЗПИСА ЗАРАДИ НЕРЕДОВЕН ЦИКЪЛ.ДОСЕГА НЕ СЪМ ПРИЕМАЛА ПРОТИВОЗАЧАТАЧНИ,НО МОГА ДА КАЖА ЧЕ МИ ДЕЙСТВАТ МН.ДОБРЕ.ОТ ПЪРВИЯ МЕСЕЦ ЦИКЪЛЪТ МИ ИДВА НА ТРЕТАТА ПЛАЦЕБО ТАБЛЕТКА,ДОРИ В ЕДИН И СЪЩИ ЧАС:)

beellss
Мнения: 1
Регистриран на: 05 мар 2011 22:24
Местоположение: sofia

Re: Джаз /Yaz/

Мнение от beellss » 05 мар 2011 22:43

здравейте изписаха ми Джаз за поликистозни яйчници бях чела във други форуми че хората които приемат тези хапченца не трябва да пушат,не съм ги почвала та искам да попитам има ли някой които да пуши и да приема Джаз,има ли странични ефекти ... ? :roll: :roll: :roll:

Отговори

Върни се в “Предпазване от забремяване (контрацепция)”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron